| کد خبر: 179024 |

◄ تشکیل جلسه کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای شهر

جلسه کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای شهر تشکیل شد.

تین نیوز

لسه کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای شهر با محوریت تشکیل «ستاد راهبردی پلازهای شهری» صبح امروز (21 آذرماه) در سازمان زیباسازی شهر تهران تشکیل شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این جلسه با حضور علی اعطا، عضو شورای شهر تهران، برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، آبادیان شهردار منطقه 11، معاونان خدمات شهری مناطق 6 و 1، دکتر یاسر جعفری، معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی و اعضای کمیته فنی شورای شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر یاسر جعفری، معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران به ارائه پیشنهادی در خصوص میدان شهدای هفتم تیر برای تبدیل به یک پلازای شهر پرداخت و گفت: پس از دستور شهردار تهران و جمع‌آوری کارگاه میانه میدان هفت تیر توسط شهرداری منطقه 6، با یک فضای 5 هزار متر مربعی وسیعی مواجه شدیم که پتانسیل تبدیل‌شدن به یک پلازای شهری را دارد.

او با اشاره به این‌که سازمان زیباسازی شهر تهران برای این میدان یک طرح تهیه‌کرده است، ادامه داد: حل مسائل ترافیکی یکی از مسائل قابل توجه در این طرح است و میتوان به جرات گفت میدان هفت تیر پتانسیل ایجاد یک پلازای جدید را دارد.

در ادامه این جلسه، علی اعطا عضو شورای شهر تهران ضمن استقبال از این موضوع گفت: این پیشنهاد، موضوع مهم و خوبی است که می‌تواند در قالب موارد مطرح‌شده در این شورا پیگیری و دنبال شود.

پس‌ازاین موضوع مناطق 1، 11 و 6 به ارائه مطالعات خود درمورد میادین که در این مناطق به عنوان پلازا انتخاب‌شده پرداختند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.