| کد خبر: 175590 |

◄ اجرای امور مشترک میان شهرداری منطقه دو و سازمان نوسازی شهرداری تهران

تعامل، هم‌افزایی و تسریع در روند اجرای امور مشترک میان شهرداری منطقه دو و سازمان نوسازی شهرداری تهران انجام شد.

تین نیوز

نشست مشترک شهردار منطقه دو و مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران باهدف تعامل، هم‌افزایی و تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژها در محل شهرداری منطقه دو برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه دو، در این نشست مشترک مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران ضمن اعلام آمادگی این سازمان به‌منظور همکاری در طراحی و اجرای پروژه‌های بهسازی محیطی در نقاط واجد شرایط و اولویت‌دار منطقه از تخصیص بودجه ۳۰‌میلیارد ریالی برای اجرای پروژه‌ای مطرح در منطقه دو خبر داد.

رسول کشت‌پور شهردار منطقه دو، در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات سازمان نوسازی در محله فرحزاد اظهار کرد: از هرگونه اقدام از سوی سازمان نوسازی و نهادهای دیگر که موجب هم‌افزایی و تسریع درروند اجرایی شدن طرح‌های منطقه دو می‌شود استقبال می‌کنیم.

وی در خصوص طرح ساماندهی و تجهیز رود دره اسلام‌آباد اعلام کرد: پس از بررسی گزینه‌های مختلف طراحی و مذاکره با گروه‌های مختلف سرمایه‌گذار، راهبرد اصلی طرح، تعیین و مراحل طراحی بر همین اساس توسط مشاور در حال انجام است.

شهردار منطقه دو، در ادامه افزود: طرح‌هایی همچون فرحزاد و اسلام‌آباد از معدود فرصت‌های باقیمانده محرک اقتصاد و توسعه شهری است که بایستی با همکاری و همفکری تمامی سازمان‌ها و نهادهای ذیربرط با محوریت شهرداری تهران، ضمن جبران عقب‌ماندگی، پیگیری و به سرانجام برسند.

در این نشست راه‌اندازی دفتر توسعه محله‌ای اسلام‌آباد تصویب شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.