| کد خبر: 172119 |

◄ تلاش شهرداری برای تحقق 85درصدی بودجه

با کمک بانک مرکزی و بانک شهر، مشکلات انتشار 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت رفع شد.

تین نیوز

با کمک بانک مرکزی و بانک شهر، مشکلات انتشار 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت رفع شد. محمدعلی افشانی، شهردار تهران با اعلام این خبر گفت: دولت لایحه درآمد پایدار شهرداری تهران را تصویب و به مجلس فرستاده است و خوشبختانه درصد شهرداری‌ها از محل مالیات بر ارزش‌افزوده افزایش‌یافته است. درنتیجه اختیاراتمان بیشتر شده و بابت این موضوع از دولت و رئیس‌جمهور تشکر می‌کنیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، افشانی افزود: درصورتی‌که این لایحه در مجلس به تصویب برسد اختیارات بیش‌تری به شهرداری و شورا داده‌شده و توان رادارم که بدون شهر فروشی درآمد پایدار داشته باشیم.

شهردار تهران که در دفاع از لایحه دوفوریتی اخذ مطالبات شهرداری تهران به شورا آمده بود، افزود: در شرایط فعلی ساخت‌وساز کاهش‌یافته است و برای آنکه افراد را برای کار در حوزه ساخت‌وساز تشویق کنیم باید امتیازات تشویقی درنظر بگیریم.

شهردار تهران پس از حضور در شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: درحال‌حاضر 58‌درصد از بودجه محقق شده است و درآمد غیرنقدی در شهرداری تهران بیش از 150‌میلیارد تومان افزایش پیداکرده است.

افشانی با اشاره به تحقق 50‌درصد از بودجه در شش‌ماهه اول سال گفت: امیدواریم بتوانیم از کل 17‌هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری ۱۴‌هزار میلیارد تومان آن را محقق کنیم.

افشانی در خصوص میزان تحقق‌پذیری بودجه سال‌جاری شهرداری تصریح کرد: تلاش خود را خواهیم کرد تا این 55 درصد را به 80 درصد برسانیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.