| کد خبر: 157460 |

◄ جمع آوری بساط دستفروش‌ها در تهران

شهرداری تهران می‌گوید رفع سد معبر از خیابان‌های ولی‌عصر و شریعتی را در دستور کار خود قرار داده و با تمرکز روی بساط مغازه‌داران در پیاده‌رو، دست‌فروش‌ها و وانت‌بارهایی که به‌صورت دوره‌گردی سد معبر می‌کنند، تردد شهروندان را تسهیل می‌‎کند و پیام‌های گلایه‌آمیزی از این موضوع از مردم‌داریم.

تین نیوز

شهرداری تهران می‌گوید رفع سد معبر از خیابان‌های ولی‌عصر و شریعتی را در دستور کار خود قرار داده و با تمرکز روی بساط مغازه‌داران در پیاده‌رو، دست‌فروش‌ها و وانت‌بارهایی که به‌صورت دوره‌گردی سد معبر می‌کنند، تردد شهروندان را تسهیل می‌‎کند.

در این خصوص معاون امور شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۳ تهران از رفع و جمع‌آوری سدمعبر خیابان‌های ولیعصر، شریعتی، شهید کلاهدوز و میدان ونک خبر داد.

عدالت امیرزاده دراین‌باره گفت: به‌منظور ساماندهی پیاده‌روها و تسهیل تردد شهروندان نسبت به رفع و جمع‌آوری سد معبر در سطح نواحی شش‌گانه، اقدامات لازم انجام شد.

امیرزاده بابیان اینکه هرگونه اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آن‌ها و میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی، برای سکنی و... را سد معبر می‌گویند گفت: بعضی از اشخاص با ایجاد سد معبر به حقوق شهروندان تجاوز کرده و از معابر عمومی استفاده خصوصی می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرآنلاین، امیرزاده در خصوص سد معبر دست‌فروشان نیز گفت: حضور دست‌فروشان نه‌تنها تجاوز به حریم شهروندان محسوب می‌شود بلکه جامعه را نیز از لحاظ بهداشتی و اقتصادی با مشکل مواجه می‌کند... این افراد که با جنس ارزان اقدام به فروش کالای خود می‌کنند، با عرضه مواد غذایی غیربهداشتی و آلوده، سلامت و بهداشت شهروندان را به خطر انداخته و باعث شیوع بسیاری از بیماری‌ها می‌شوند و حقوق سایر کسبه را نیز تضییع می‌کنند.

او در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به سد معبر وانت‌بارهای دوره‌گرد و ثابت گفت: این وانت‌ها علاوه بر ایجاد سد معبر در معابر، کوچه‌ها و ... اغلب اوقات برای تبلیغ و فروش اجناس از بلندگو استفاده می‌کنند که این امر باعث ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می‌شوند که برخورد با این مشاغل مزاحم هم در دستور کار قرار دارد.

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.