| کد خبر: 139254 |

سیاوشی:

قطع دوره‌ای درختان ولیعصر توجیه‌پذیر نیست

عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه شهرداری توجیه قانع کننده ای برای قطع درختان ولیعصر ارایه کند، گفت: درختان ولیعصر به علت قدمت بالا و جذابیت های گردشگری باید مورد توجه قرار گیرند.

تین نیوز

عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه شهرداری توجیه قانع کننده ای برای قطع درختان ولیعصر ارایه کند، گفت: درختان ولیعصر به علت قدمت بالا و جذابیت های گردشگری باید مورد توجه قرار گیرند.

طیبه سیاوشی شاه عنایتی با انتقاد از قطع درختان خیابان ولیعصر، افزود: این مساله بسیار قابل توجه است و همیشه بر این باور بوده ایم که قطع درختان قطع زندگی است و قطع درختان ولیعصر هیچ دلیل موجهی نمی تواند داشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر این خبر صحت داشته باشد شهرداری باید مردم را توجیه کرده که به چه علت اقدام به قطع درختان ولیعصر کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: درختان ولیعصر به دلیل قدمتی که دارند بسیار تنومند شده و به یک جذابیت گردشگری تبدیل شده است.

وی یادآور شد: اما درعین حال بسیاری از کاسبان خیابان ولیعصر، عنوان می کنند که این درختان مانع دیده شدن محل کسب و کار آنها می شود.

سیاوشی یادآور شد: همچنین کسبه این خیابان عنوان می کنند که با هر تغییرات آب و هوایی، شاخه های درختان خیابان ولیعصر کنده شده و به زمین می افتد که به مال و اموال مردم آسیب می رساند.

عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: باید این موضوع هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود و شهرداری نسبت به قطع درختان خیابان ولیعصر پاسخ شفافی ارایه کند.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.