| کد خبر: 2986 |

◄ انتصاب مشاور مدیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات شرکت فرودگاه‌ها

تین نیوز | مشاور مدیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات شرکت فرودگاه‌های کشور منصوب شد.
 
به‌گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ اسماعیل تبادار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها طی حکمی محمدرضا ایزدی جهرمی را به سمت مشاور خود در حوزه فناوری اطلاعات منصوب کرد.

در این حکم خطاب به ایزدی جهرمی آمده است؛ با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی در سطوح مختلف حوزه فناوری اطلاعات (IT)، مسوولیت راهبری دفتر نوسازی و فناوری اطلاعات شرکت به شما محول می‌شود تا با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، اقدامات لازم را معمول و گزارش‌های مربوطه را به‌طور مستمر به اینجانب ارائه کنید.

اجرای برنامه‌هایی چون ساماندهی و انسجام‌بخشی به حوزه IT در شركت فرودگاه‌های كشور با استفاده از توان نیروهای متخصص داخلی و بهره‌گیری از تجارب و ظرفیت‌های برون سازمانی، برنامه‌ریزی به‌منظور بهره‌مندی فرودگاه‌ها از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و به‌روز رسانی امكانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در ستاد شركت و فرودگاه‌ها، ایجاد بانك‌های اطلاعاتی مورد نیاز فرودگاه‌ها (AODB) و تامین نیازهای مرتبط با FIDS فرودگاه‌ها از جمله انتظاراتی است که در این حکم از سوی تبادار به آن اشاره شده است.

استقرار و بهینه‌سازی سیستم‌های عملیاتی مورد نیاز شركت فرودگاه‌های کشور را همچون سامانه‌های مالی و پرسنلی، سامانه ثبت و كنترل آمار و اطلاعات مسافرین هوایی(DCS)، سامانه یكپارچه قراردادهای بازرگانی، سامانه یكپارچه وصول درآمدها و سایر سامانه‌های مورد نیاز نیز از جمله اهداف پیش‌روی این واحد برشمرده شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    ان شا ا… سامانه مدیریت فامیل و همشهری گرا هم در معاونت عملیاتی برچیده بشه و سیستم مدیریت تخصص و صداقت گرا جایگزین بشه…

  • کنترلر فرودگاه 0 0

    جناب آقای تبادار اگر درست به استحضار جنابعالی رسانده شود، بسیاری از بهترین نیروهای متخصص در سطح شرکت، در گوشه و کنار کشور خودشان را درگیر روزمرگی و بیزنس دوم نموده اند تا از مراقبت پرواز به عنوان کار دوم یاد کنند. حیف که قدرشان هیچ وقت دانسته نشده و از آنها استفاده نگردید. عواملی بسیار(به جز تخصص) عامل پیشرفت افراد دیگر بوده است. فقط مستحضر باشید برای اصلاح سیستم، یک کارمند هر چند متخصص و عالم باشد، نمیتواند با مجموعه بجنگد چون باعثنابودی و امحاء وی خواهد شد.

  • عملیاتی 0 0

    تازه داره جمعشون جمع میشه. توراخدا دلشونا نشکنید وجمعشونا بهم نزند. مادررواز فرزندش جدانکنیدبگذارید کانون گرم خانواده گیشون حفظ بشه. حالا مگه چی شده فامیلها دور هم جمع شدند اینجوری توی خیلی از رفت وامدها صرفه جویی میشه.