| کد خبر: 205850 |

◄ استقرار صندوق‌های رای در فرودگاه‌های مهرآباد و امام

بر اساس اعلام فرودگاه بین المللی امام و مهرآباد صندوق‌های اخذ رای در این دو فرودگاه‌ برای شرکت مسافران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر می‌شوند.

تین نیوز

بر اساس اعلام فرودگاه بین المللی امام و مهرآباد صندوق‌های اخذ رای در این دو فرودگاه‌ برای شرکت مسافران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر می‌شوند.

به گزارش تین نیوز، روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در این رابطه اعلام کرده است که با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، فردا در همه ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد صندوق اخذ رای انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره خبرگان رهبری مستقر می‌شود.

بر اساس این اعلام، فردا در ترمینال‌های ۱، ۲، ۴ و ۶ و همچنین یک صندوق سیار در سطح فرودگاه مهرآباد برای اخذ رای مسافران و مراجعان و کارکنان فرودگاه مستقر است.

همچنین مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: با هماهنگی به عمل آمده با ستاد انتخابات کشور، صندوق‌های رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرودگاه امام (ره) مستقر می‌شوند.

آقای علی کاشانی حیدری افزود: باتوجه به اینکه جمع کثیری از کارکنان بخش‌های مختلف شهر فرودگاهی در این روز در شیفت‌های کاری حضور دارند هماهنگی برای استقرار دو صندوق رای در فرودگاه امام با ستاد انتخابات کشور انجام شده است و این دو صندوق رای در سالن ورودی و خروجی ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی مستقر خواهند شد تا امکان شرکت در انتخابات برای کارکنان شهر فرودگاهی و مسافران فراهم باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.