| کد خبر: 201641 |

◄ استقرار دوربین‌های پلاک خوان در ورودی فرودگاه مهرآباد

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به نصب دوربین های پلاک خوان در ورودی تعدادی از فرودگاه های کشور بر ضرورت اجرای این طرح در فرودگاه مهرآباد تاکید کرد.

تین نیوز

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به نصب دوربین های پلاک خوان در ورودی تعدادی از فرودگاه‌های کشور بر ضرورت اجرای این طرح در فرودگاه مهرآباد تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سردار حسن مهری، فرمانده پلیس فرودگاه های کشور نشست مشترک خود با سیاوش امیرمکری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و ابراهیم مرادی مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: در راستای ایجاد فرودگاه های امن و استاندارد تعامل و هماهنگی سازمانی خوبی میان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و نیروهای امنیتی و انتظامی وجود دارد و برای برقراری امنیت وهمچنین تشخیص سریع جرم و مجرم نیازمند تامین زیرساخت های اساسی بویژه در فرودگاه های بزرگ مانند مهرآباد هستیم.

وی بر ضرورت نصب  دوربین های پلاک خوان در ورودی فرودگاه های کشور تاکید کرد و با اشاره به اجرای این طرح در تعدادی از فرودگاه ها افزود: اجرای این پروژه در فرودگاه پایتخت بسیار لازم است.

مهری گفت: کمیته‌های امنیتی و حفاظتی باید در کنار مدیران فرودگاه ها تمام راه های نفوذ ناامنی را شناسایی و در برطرف کردن آنها تلاش کنند.

وی در خصوص کاهش ترافیک در مهرآباد و ساماندهی پلیس راهور و نیز تاکسی های اینترنتی و مسافرکش های غیر مجاز قول مساعد داد و مقرر شد در نشستی با حضور فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ در دفتر مدیرعامل در این خصوص تصمیم گیری شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.