| کد خبر: 193810 |

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران:

◄ باید نگاهی توسعه‎ محور به حوزه هوانوردی داشته باشیم

مراسم تکریم محمد حبیب‎الهی، مدیرکل پیشین ارتباطات و ناوبری هوایی و معارفه سیامک بهنام مدیرکل جدید که امروز، 13 مرداد، برگزار شد.

تین نیوز
معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم تکریم مدیرکل پیشین ارتباطات و ناوبری هوایی و معارفه مدیرکل جدید این اداره کل دلیل اصلی این تغییر مدیریتی را شتاب بخشیدن به جریان توسعه زیرساخت‎های هوانوردی، تامین تجهیزات کمک ناوبری و دستیابی هرچه سریع‎تر به اهداف تعیین شده در این حوزه عنوان کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط ‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، محمد امیرانی در مراسم تکریم محمد حبیب‎ الهی، مدیرکل پیشین ارتباطات و ناوبری هوایی و معارفه سیامک بهنام مدیرکل جدید که امروز، 13 مرداد، برگزار شد، عنوان کرد: یکی از برنامه‎ های اصلی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران تسریع و شتاب بخشیدن به توسعه زیرساخت‎های هوانوردی است.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه در هفت سال گذشته توانسته‎ایم تا اندازه زیادی تجهیزات کمک ناوبری مورد نیاز را از داخل و خارج کشور فراهم کنیم، افزود: در سال‎های اخیر به‎روزرسانی تجهیزات کمک ناوبری فرودگاه‎ها انجام شده و برای اجرای پروژه اتوماسیون مرکز کنترل فضای کشور و نیز TMA فرودگاه‎ها گام‎های بزرگی برداشته شده است.

وی گفت: تحریم‎های ناجوانمردانه اخیر تامین تجهیزات کمک ناوبری را دشوار کرده و به دنبال راهکاری برای تامین سیستم اتوماسیون با استاندارد لازم و قابلیت پشتیبانی تا 15 سال هستیم.

امیرانی با اشاره به تامین سه رادار در بندرعباس، کوشک بزم و شیراز گفت: رادارهای بندرعباس و کوشک بزم بهره‎برداری شده‎اند و برای رادار سایت تنگ‎ریز شیراز نیز در مرحله جذب پیمانکار امور سیویل ورک و به دنبال آن انجام مراحل نصب و راه‎اندازی با توان مهندسان بومی هستیم.

وی افزود: بررسی اولیه برای خرید یک رادار دیگر از دانشگاه اصفهان انجام شده که در آینده نزدیک به خریداری شده و به بهره‎برداری خواهد رسید. همچنین برای خرید چهار رادار فرودگاهی دیگر نیز برنامه‎ریزی کرده‎ایم.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: کارهای خوبی در حوزه اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی انجام شده است ولی باید این روند شتاب بیشتری بگیرد و با نگاهی توسعه‎محور برنامه‎های اصلی هوانوردی را محقق کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حبیب‎الهی در مدت مسئولیت خود تمام توانش را برای تحقق اهداف تعیین شده به کار برده است، گفت: دلیل اصلی این جابه‎جایی شتاب بخشیدن به روند خرید و تامین تجهیزات کمک ناوبری است و حبیب‎الهی کارنامه‎ای موفق و قابل دفاع دارد.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران همچنین از بهنام به عنوان انسانی دانش‎محور و پایبند به اصول و شجاع یاد کرد و گفت: امیدوارم بهنام بتواند انتظارات مجموعه شرکت و مدیرعامل را برآورده کند.

کار اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی بسیار اثرگذار است

همچنین در این مراسم، سعید اکبری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی با بیان اینکه کار اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی بسیار اثرگذار است، گفت: حبیب‎الهی تاکنون هرجا که بوده عملکرد بسیار خوبی داشته و از این پس نیز برای وی آرزوی موفقیت می‎کنم.

وی با اشاره به اینکه بهنام دارای جدیت در کار است و می تواند عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: باید توجه کنیم که در شرایط تحریم هم انتظارات به حق مردم در داشتن پروازی ایمن و آسوده کمتر نشده و برای همین کار اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی بسیار دشوارتر شده است.

در ادامه محمد حبیب‎الهی، مدیرکل پیشین ارتباطات و ناوبری هوایی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف این اداره کل انجام داده است، از تمام همکارانش و نیز مجموعه روابط‎عمومی شرکت قدردانی کرد.

تعامل هرچه بیشتر با دیگر بخشهای شرکت

سیامک بهنام، مدیرکل جدید ارتباطات و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه این اداره کل با تمام مجموعه‎های شرکت تعامل بسیاری دارد، گفت: نگرش من در این زمینه تعامل گراست و امیدوارم تلاش‎هایم در شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی بر اساس اخلاق‎مداری و نظم باشد.

 وی با تاکید بر اینکه سلسله مراتب و مدیریت متفکرانه در شرکت سختی‎های کار را تلطیف می‎کند، افزود: تنها راه حفظ اهداف شرکت استفاده از توان همکاران در جهت دستیابی به اهداف متعالی آن است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.