| کد خبر: 181259 |

◄ آغاز به کار کارگاه آموزشی معاونان فرودگاهی در شرکت فرودگاه ها

کارگاه آموزشی معاونان توسعه مدیریت و منابع، عملیات فرودگاهی و برنامه‌ریزی فرودگاه‌های کشور صبح امروز با سخنرانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آغاز به کار می‌کند.

تین نیوز

کارگاه آموزشی معاونان توسعه مدیریت و منابع، عملیات فرودگاهی و برنامه‌ریزی فرودگاه‌های کشور صبح امروز با سخنرانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ این کارگاه به مدت سه روز و به میزبانی شرکت فرودگاه‌ها برگزار می‌شود و در روز نخست مباحث مربوط به حوزه معاونت عملیات فرودگاهی ارائه می‌شود.

روز نخست این کارگاه که به حوزه معاونت عملیات فرودگاهی اختصاص دارد، با سخنرانی غلامحسین باقریان عضو هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی آغاز خواهد شد و در ادامه سرفصل‌هایی چون نقش عوامل اجرایی فرودگاه‌ها در پروژه‌های عمرانی با توجه به شرایط قراردادها، تعامل و هماهنگی بین ادارات زیرمجموعه، قراردادها و مناقصات بهسازی، طرح جامع، طرح‌های اضطراری، مدیریت بحران و کنترل موانع دنبال خواهد شد.

حوزه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت امور اقتصادی میزبان روز دوم این کارگاه است و مباحثی چون بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، طرح برنامه‌ها و محورهای کاری حوزه معاونت، بیان اهم برنامه‌های دفتر تشکیلات، برنامه‌وبودجه، بیان اهم برنامه‌های دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد، بیان اهم برنامه‌های دفتر بررسی‌های اقتصادی و بازرگانی، بیان اهم برنامه‌های مدیریت املاک مطرح خواهد شد.

معنویت و سرمایه معنوی (پارادایم نوین در مدیریت و رهبری سازمان‌ها)، تشریح اهم محورهای گزارش‌شده مراجع نظارتی و قوانین و مقررات ذی‌ربط، ارائه گزارش عملکرد و بیان اهم برنامه‌های اداره کل تدارکات و تأمین تجهیزات، ارائه گزارش عملکرد و بیان اهم برنامه‌های اداره کل امور مالی و درآمد، ارائه گزارش عملکرد و بیان اهم برنامه‌های اداره کل آموزش و توسعه نیروی انسانی از مباحث روز سوم خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.