| کد خبر: 49132 |

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در گفتگو با تین نیوز عنوان کرد:

◄ قطار " زندگی "؛ جدید‌ترین و با کلاس ترین قطار ناوگان ریلی کشور

تین نیوز| معاون اجرایی شركت حمل و نقل ریلی رجا با بیان اینکه این شرکت به منظور توسعه ناوگان مسافری ریلی كشور و به منظور ارائه خدمات‌ جدید قطار پنج ستاره "زندگی" را راه‌اندازی كرده، گفت: قطار پنج ستاره "زندگی" جدید‌ترین قطار وارد شده به ناوگان ریلی كشور است.

عبادالله فروزش، معاون اجرایی شركت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به اینکه قطار پنج ستاره "زندگی" از نوع ۴ تخته پلور سبز با تزیینات ویژه است، در گفتگو با تین نیوز گفت: قطار پنج ستاره "زندگی" جدید‌ترین قطار وارد شده به ناوگان ریلی كشور توسط شركت رجاست  كه از نظر تسهیلات رفاهی و خدماتی در كلاس بالاتری از قطارهای موجود قرار دارد.

وی در خصوص خدمات ارائه شده قطار "زندگی" ابراز داشت: استفاده از مهمانداران آموزش دیده و تحصیل‌كرده آقا و خانم ،سفارش غذا و تنظیم وقت پذیرایی در رستوران، سفارش كتاب به كتابخانه برای مطالعه، سفارش به كافه برای انواع نوشیدنی‌ها و خوراكی‌ها، فروشگاه سیار هدایا از جمله خدماتی هستند که مسافران می توانند در هنگام سفر با این قطار از آن بهرمند شوند. 

فروزش با اشاره به ظرفیت پذیرش همزمان حدود ۱۰۰ مسافر  با كلاس رستوران ۵ ستاره در رستوران این قطار اظهار داشت: در این قطار سالن آشپزخانه به طور مجزا از سالن رستوران قطار بوده و مسافرین به طور كامل می‌توانند مراحل طبخ و آماده‌سازی غذاها را مشاهده كرده و سفارش غذایی خود را ارائه كنند.

در این قطار خدمات فرهنگی، سرگرمی، گردشگری و ... در قالب برنامه‌های سمعی و بصری نیز به صورت ویژه به مسافرین ارائه می‌‌شود.

گفتنی است تعدادی از خبرنگاران روز پنج شنبه، 27 فروردین ماه برای آشنایی بیشتر با جزییات قطار زندگی از طرف شرکت رجا به مدت یک روز در مسیر تهران - مشهد، مسافر و میهمان این قطار هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.