| کد خبر: 38004 |

نشست تخصصی تین نیوز برگزار شد

◄ روایت رسانه ای از قطار سریع السیر تهران - اصفهان + تصاویر نشست

تین نیوز | میزگرد تخصصی "قطار سریع السیر تهران - اصفهان؛ الزامات، مشکلات و راهکارها" صبح امروز، سه شنبه، 23 دی ماه 93 در محل شبکه خبری صنعت حمل و نقل (تین نیوز) برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، در این نشست که عباس قربانعلی بیک، مدیرعامل شرکت آذرخش ریل آریا، مسعود دانشمند، رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی ایران، رحمت الله مه آبادی، رئیس کمیته حمل و نقل مجمع تشخیص مصلحت نظام، اکبر سعادت، مدیر پروژه طرح های جامع ایستگاهی راه آهن، ملودی خادم ثامنی، مشاور معاون مسافری راه آهن، وحید علیقارداشی، مدیر کل دفتر مهندسی و نظارت بر تاسیسات زیر بنایی راه آهن و محمد تفته، کارشناس حمل و نقل ریلی حضور داشتند.

در این نشست، موضوع راه آهن تندرو تهران - اصفهان که طی ماه های گذشته با حضور عباس آخوندی بر مسند وزارت راه و شهرسازی و نیز محسن پورسیدآقایی به عنوان مدیر عامل راه آهن تاکید بسیاری بر راه اندازی آن شده است، از زوایای مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

جزییات این نشست متعاقبا تقدیم کارشناسان و تمامی علاقه مندان به این موضوع خواهد شد.


همچنین موارد زیر برخی از مهم ترین تیترها و عناوین خبری رسانه هاست که درباره قطار سریع السیر تهران - اصفهان طی ماه های گذشته منتشر شده است. روایت رسانه ای تین نیوز که اخبار منتشر شده درباره راه آهن تندروی اصفهان - تهران درر رسانه هاست در زیر ملاحظه نمایید.
 تهران - اصفهان
1-    معاون وزیر راه و شهرسازی : توافق با پیمانکار چینی برای تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳
2-    مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور: ژاپنی‌ها در ساخت پروژه‌های زیربنایی مشارکت خواهند کرد
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ 
3-    مدیر کل راه شهرسازی استان اصفهان: پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران نیازمند ۸ میلیارد تومان اعتباراست
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ 
4-    بررسی جانمایی ایستگاه راه آهن پرسرعت اصفهان – تهران
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ 
5-    رییس بانک صنعت و معدن کشور :اختصاص 1.8 میلیارد دلار برای خط سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان
۲۳ آبان ۱۳۹۳ 
6-    مدیر عامل راه اهن: راه‌اندازی قطار سریع السیر تهران-اصفهان ظرف پنج سال
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ 
7-    معاون برنامه ریزی شرکت ساخت و توسعه:تشکیل کمیته های فنی ایرانی و چینی در راه آهن سریع السیر قم-اصفهان
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
8-    مدیرکل راه آهن قم :زیرسازی راه آهن سریع السیر قم ـ اصفهان از ۶۰ درصد فراتر رفته است
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ 
9-    رئیس حوزه ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان اصفهان:  پیشرفت ۶۸ درصدی طرح ملی قطار پرسرعت اصفهان – تهران
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ 


خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    در عکسهای جلسه آقای مسعود دانشمند دیده نمی شوند تین نیوز: با سپاس از دقت نظرتان. ایشان با اعلام قبلی، زودتر و قبل از حضور عکاس، جلسه را ترک کردند و صندلی خالی ایشان کنار آقای قربانعلی بیک قابل مشاهده است. متن نظرات شان منعکس خواهد شد.

  • کارشناس ریلی 0 0

    متاسفانه یکی از درد ها و مشکلات ریلی ایران این است که کارشناس یا مدیری که اصلا با حروف الفبای HIGH SPEED اشنا باشد نداریم و در این به اصطلاح میزگرد با توجه به شناختی که از آقایان دارم هیچکدام با سیستم قطار های سریع السیر آشنا نیستند.

  • دون پایه راه آهن 0 0

    کارشناس جان!! درخصوص افاضات حضرتتان دراین مورد که کسی از این حضرات میزگرد تخصص درزمینه قطارهای سریع ندارندکاملا " بنده باشما مخالفم! چرا که این بندگان خدا البته دونفرشان ازاستخوان خرد کرده های راه آهن هستند!منظورم آقایان سعادت وقربانعلی بیک است!

  • بیکارشناس = بی کارشناس 0 0

    جای شما خالی! همه یا هیچ گفتن و دیگران را زیرسوال بردن، ما را به جایی نمی رساند به جای اینکه بگوییم مدیر یا کارشناسی نداریم که الفبای قطار پرسرعت را بداند، بهتر است درباره مباحثو مشکلات موجود نظر بدهیم. وگرنه شمای کارشناس هم که نظر بدهید می توان گفت " این به اصطلاح کارشناس "! نمی دانم کی قرار است به جای نقد شخصیت آدم ها، نقد مستدل گفتار و عملکرد را مبنا قرار دهیم. مثل اینکه در یک سایت تخصصی داریم ارایه نظر می کنیم.

  • دلسوز و دلسوز ریلی 0 0

    جناب اقای ذهبیون عزیز سلام و عرض ارادت: در خصوص نفرات حاضر در این جلسه یا گردهمائی علمی و یا … بنده از شما میپرسم اقای قارداشی که چندماه است مدیرکل مهندسی نظارت شده اند آیا تخصصی در ابتدائی ترین مسائل فنی راه آهن دارند تا چه برسد به قطارسریع السیر … خانم ثامنی مشاور اقای راشدی چه تخصصی دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا این جلسه اینقدر مهم و بار علمی فراوان داشت که حضرتعالی چندین عکس در این گزارش قرار داده اید؟؟؟؟؟ خدا اخر و عاقبت این صنعت ریلی کشور را ختم به خیر کند … تین نیوز: جناب دلسوز ریلی: از شما که به تین انتقاد می کنید و حتما دلسوز هستید توقع داریم شما هم به میدان بیایید و انتقاد با شناسنامه کنید! شما که مسئولیت نوشته خود را نمیتوانید بعهده بگیرید طور از کسانی که حاضر شده اند حرف بزنند انتقاد میکنید! در اهمیت این نشست همین بس که افرادی با اسم و مشخصات نظر خود را می دهند! متاسفانه برخی دوستان در همین حد هم همت نمی کنند و انتظارات دارند که بدون شناخته شدن حرفشان بر صدر بنشیند!

  • رهبر 0 0

    با سلام به نظر من کشور ما نیاز اساسی به راه آهن پر سرعت دارد. در این نشست هم حداقل با خانم دکتر ثامنی از نزدیک آشنا هستم و اکثر افراد درگیر در صنعت ریلی به توانایی های بالای ایشان آگاه هستند.

  • وشنگ پاکدل 0 0

    آقای علیقارداشی از مهندسین جوانی هستند که نه تنها ایشان دز زمینه high speedاطلاعات خوبی دارند بلکه زمانی که در مشاور مترا حضور داشتند مدیر پروژه مسیر سریع السیر تهران - قم - اصفهان بودند و با توجه به همکاری نزدیک با مشاور فرانسوی سیسترا ایشان حتی در زمینه طراحی زیر ساختاهای راه آهن سریع السیر نیز آشنائی کافی دارند و ایشان جز معدود کسانی است که در ایران در این زمینه اطلاعات کافی دارند.

  • کارشناس راه 0 0

    دوستان عزیزی که نظر می گذارید و اینقدر راحت انتقاد می کنید کمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در مورد افراد حاضر در جلسه یک سرچ ساده انجام دهید تا ببینید چقدر در این زمینه خبره هستند. بنده در شرکت مترا از همکاران مهندس قارداشی بودم و باقاطعیت عرض می کنم در زمینه قطار سریع السیر هیچکس به اندازه ایشان مطلع و آگاه نیست. خوشبختانه در همین مدت هم از مدیران بسیار موفق راه آهن بوده اند.