| کد خبر: 245532 |

◄ قطار در ایستگاه شهرک صنعتی شمس آباد توقف می کند

بخشدار حسن آباد فشافویه گفت: با توافق انجام گرفته با شرکت راه آهن، مقرر شده است ایستگاه قطاری در مسیر خط ریلی تهران- قم در شهرک صنعتی شمس آباد برای تسهیل در تردد کارگران و کارکنان این مجموعه ایجاد شود.

تین نیوز

بخشدار حسن آباد فشافویه گفت: با توافق انجام گرفته با شرکت راه آهن، مقرر شده است ایستگاه قطاری در مسیر خط ریلی تهران- قم در شهرک صنعتی شمس آباد برای تسهیل در تردد کارگران و کارکنان این مجموعه ایجاد شود.

به گزارش تین نیوز، هادی حسینخانی افزود: اکنون یکی از مشکلات این بخش و شهرک صنعتی شمس آباد، دسترسی دشوار و کمبود امکانات مربوط به حمل و نقل عمومی است.

وی یادآورشد: همین دسترسی دشوار، مشکل کمبود نیروی انسانی برای شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه ایجاد کرده است.

حسینخانی اظهار داشت: پیگیر احداث ایستگاه مترو در بخش حسن آباد فشافویه در امتداد خط متروی فرودگاه امام خمینی(ره) بودیم.

بخشدار حسن آباد فشافویه اعلام کرد: به تازگی با موافقت شرکت راه آهن، بنا شد در مسیر خط ریلی تهران- قم، ایستگاهی در شهرک صنعتی شمس آباد احداث شود.

وی با اشاره به عبور خط ریلی از جوار شهرک صنعتی، خاطرنشان کرد: اکنون فقط باید بنای یک ایستگاه جانمایی و احداث شود تا بتوان از ظرفیت ریلی برای حمل و نقل استفاده کرد.

حسینخانی ادامه داد: از سوی دیگر با راه اندازی این ایستگاه می توان از ظرفیت ریلی در کنار جابجایی مسافر، برای حمل بار و محصولات تولیدی شهرک صنعتی نیز بهره گرفت.

حسن‌آباد، مرکز بخش فشاپویه شهرستان ری در استان تهران است.

این شهر در ۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد و یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور یعنی شهرک صنعتی شمس‌آباد در این منطقه واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن 0 0

    بیست سال طول میکشه