| کد خبر: 243643 |

◄ واگذاری امانتداری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به بسیج راه آهن

مرکز مقاومت بسیج راه آهن همانند سال های گذشته، امانتدار مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) خواهد بود.

تین نیوز

مرکز مقاومت بسیج راه آهن همانند سال های گذشته، امانتدار مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ پاسدار رضا خسروی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات بسیج راه آهن همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: پس از دو سال که به دلیل شیوع کرونا، مراسم گرامی‌داشت ارتحال حضرت امام(ره) به صورت حضوری برگزار نمی‌شد، امسال در روزهای ۱۳ و ۱۴ خردادماه، مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سرهنگ خسروی، با بیان اینکه دو دهه است که ماموریت خطیر امانتداری زائرین حرم امام خمینی(ره) به بسیج راه آهن محول شده است، تصریح کرد: علت انتخاب بسیج راه آهن برای این ماموریت خطیر و حساس؛ سخت کوشی، تعهد، صبوری و تجربه موفق سال‌های گذشته بسیجیان شرکت راه آهن است که موجب می شود از سوی ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره)، این وظیفه به بسیج راه آهن محول شود.

وی ادامه داد: بسیج راه آهن با بکارگیری ۸۵۰ نفر نیرو از عصر روز ۱۲ خردادماه در حرم مطهر امام خمینی مستقر شده و از صبح روز جمعه ۱۳ خردادماه، نسبت به دریافت امانات و اشیای همراه شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، اقدام خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از بیست روز قبل، جلسات برنامه ریزی و هماهنگی با سه قرارگاه روح الله، ولی امر و انصار را در قالب ۶۰ تیم عملیاتی برگزار کرده ایم. همچنین تعداد ۱۰۰ نفر، اقدامات مربوط به پشتیبانی، نظارت و هماهنگی این سه قرارگاه را عهده دار هستند تا بتوانیم خدمات شایسته ای به زائرین ارائه دهیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن، با بیان اینکه امانت‌داری در دو بخش داخلی و بیرونی انجام می شود یادآور شد: امسال با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا، ۳۵ دستگاه اتوبوس در اطراف حرم و ۳۰ غرفه در صحن اصلی برای گرفتن امانات مردم مستقر خواهد شد.

به گفته سرهنگ خسروی، ورودکلیه اشیا حجیم، کیف، گوشی همراه و وسایل الکترونیکی به داخل حرم ممنوع است و بایستی تحویل امانت‌داری شود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن ادامه داد: از صبح روز ۱۳ خرداد که برنامه رسمی حرم آغاز می شود، عملیات امانت‌داری نیروهای ما نیز شروع شده و تا انتهای برنامه رسمی حرم مطهر در روز ۱۴ خرداد، ادامه خواهد داشت.
 
 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.