| کد خبر: 206899 |

کاهش ۷۰ درصدی مسافران قطار در محور ریلی جنوب

مدیرکل راه‌آهن جنوب از کاهش ۷۰ درصدی مسافران قطارها به دلیل شیوع ویروس کرونا در محور ریلی جنوب خبرداد.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن جنوب از کاهش ۷۰ درصدی مسافران قطارها به دلیل شیوع ویروس کرونا در محور ریلی جنوب خبرداد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، عبدالکریم درویش‌زاده با اشاره به وضعیت تردد قطارها در مسیرهای داخلی استان و خارج از آن اظهار کرد: با توجه به مسایل پیش آمده در زمینه شیوع ویروس کرونا، نسبت به کنترل مسافران و ضدعفونی قطارها اقدام می‌شود اما این موضوع باعث کاهش مسافران و لغو حرکت برخی از قطارها شده است.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر مسافران افزود: همه بلیت‌های گروهی قطارها لغو شده و در زمینه قطارهای درون استان و همچنین قطارهای خارج از استان تعداد مسافران به شدت کاهش داشته است.

مدیرکل راه‌آهن جنوب تصریح کرد: در زمینه تردد قطارهای برون استانی، حرکت ۲ قطار به سمت تهران و مشهد به طور کامل و به دلیل نبود مسافر حذف شده است. تردد قطارهای درون استانی تا کنون لغو نشده است اما تعداد مسافران در این قطارها بسیار کم است.

درویش‌زاده با اشاره به کاهش ۷۰ درصدی مسافران قطارها عنوان کرد: اگر شرایط استقبال مسافران از تردد با قطار با توجه به شیوع ویروس کرونا به همین شکل ادامه داشته باشد، احتمالا از تعداد قطارهایی که همچنان تردد دارند، می‌کاهیم.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۴ رام قطار در درون استان فعال است اما جمعیتی که به وسیله این قطارها جابه‌جا می‌شود، به شدت کم است و اگر این شرایط ادامه داشته باشد، از تعداد قطارها کم خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد خوشنودی 6 0

    بحران کرونا به عنوان سومین چالش و ریسک بزرگ اقتصاد ِ دنیا در سال 2020 معرفی شده است_ کسب و کارها ی چابک و انعطاف پذیر که قدرت تطبیق با بازار و شرایط بازار را دارند، در اینگونه مواقع استراتژی و چشم انداز و ماموریت شان را برای عبور ِ از بحران ، به روز می کنند_ مشاورین ارشد سازمانها ، نقش اصلی در این بحرانهای اقتصادی را بمنظور پیشبینی و ارائه ی " راه حل" بعهده دارند
    آیا راهکاری برای جبران زیان مسافری در این بحران هست؟ قطعا وجود دارد_ معماران و استراتژیست های سازمانی اگر ، امروز نتوانند راه حلی ارائه بدهند ( میان مدت و برای جبران ضرر و زیانهای ناشی ازین بحران جهانی) ، عملا در مواقع عادی، کاربردی ندارند
    راه حل جبران زیانهای مسافری ناشی از کرونا( و نیز زیانهای باری بدلیل رکود شدید در کسب و کارها که _ بزودی_ نمایان خواهد شد) چیست؟