| کد خبر: 186066 |

مدیرعامل راه‌آهن:

بالندگی و توسعه صنعت حمل ونقل ریلی نیازمند استفاده ازجوانان متخصص است

معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل راه آهن گفت: در مسیر توسعه صنعت حمل ونقل ریلی کشور، استفاده از جوانان متخصص زمینه رشد و بالندگی این صنعت را فراهم می کند.

تین نیوز

معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل راه آهن گفت: در مسیر توسعه صنعت حمل ونقل ریلی کشور، استفاده از جوانان متخصص زمینه رشد و بالندگی این صنعت را فراهم می کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی به‌مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر (س) در گردهمایی و هم‌اندیشی کارکنان جوان راه‌آهن افزود: راه‌آهن نماد بارز توسعه کشور است و نقش و جایگاه جوانان در توسعه صنعت حمل ونقل ریلی کشور، بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین دغدغه امروز کشور تربیت نیروی متخصص جوان برای آینده راه‌آهن است، گفت: آینده این کشور تنها به دست جوانان مومن و متعهد ساخته می‌شود و ما به آینده درخشان برای ایران و راه‌آهن بسیار امیدوار هستیم.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی تاکید کرد: جوانی فرصت و فضیلت بزرگی است که باید قدر آن را دانست و از این نعمت بزرگ الهی در توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی کشور استفاده کرد.

رسولی تصریح کرد: به‌‌عنوان خدمتگزار در شرکت راه‌آهن به شما توصیه می‌کنم قدر این نعمت را بدانید و از آن به شایستگی استفاده کنید.

وی با تأکید بر این‌که سرمایه‌های بزرگ شرکت راه‌آهن جوانان شاغل آن هستند، افزود: مساله‌ای که بیش از هر چیزی برای ما حائز اهمیت است توجه به ثروت منابع انسانی خصوصاً جوانان شاغل در حوزه حمل ونقل ریلی است زیرا جوانان، آینده‌سازان این مرز و بوم هستند.

رسولی خاطرنشان کرد: برنامه اصلی ما در شرکت راه‌آهن، توجه بیش‌تر به حضور جوانان در همه عرصه‌های راه‌آهن است تا بسیاری از فرصت‌های رشد و بالندگی در این شرکت در اختیار جوانان قرار گیرد.

به گفته وی، در حال حاضر بدنه کارشناسی خوبی از جوانان متعهد و منضبط در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که باید طبق یک برنامه و استراتژی بلندمدت و یا کوتاه‌‌مدت از این جوانان در کنار افراد با تجربه استفاده شود تا با کسب تجربه مفید، از این نیروی انسانی متخصص و کارشناس در جایگاه‌های مختلف مدیریتی صنعت حمل ونقل ریلی کشور استفاده شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید برای توسعه اقتصادی میهن اسلامی است، اظهارداشت: باید جوانان شاغل در راه‌آهن به آینده کشور و توسعه صنعت ریلی امیدوار باشند و با وجود نعمت‌های فراوان خدادادی در کشور و نیروی انسانی متعهد و معتقد، به موفقیت‌های بزرگی در کشور دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: ارائه گزارش‌های مناسب از صنعت حمل ونقل ریلی کشور برای تنویر افکار عمومی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال ۹۸ است و در مسیر توسعه این صنعت از خانواده بزرگ راه‌آهن خواسته‌ام که در انجام امور محوله، به بالندگی راه‌آهن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل راه‌آهن با تأکید بر این‌که شرکت راه‌آهن در توسعه بخش‌های مختلف اقتصاد ملی، سازمان بسیار تأثیرگذاری است گفت: به باور من، راه‌آهن موتور محرکه و نماد بارز توسعه کشور است و باید از این فرصت‌ها حداکثر استفاده را ببریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.