| کد خبر: 262378 |

◄ پیشرفت 30 درصدی فاز اول پروژه تکمیل و راه اندازی پایانه جدید شرق

آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی پروژه تکمیل و راه اندازی پایانه جدید شرق که از تیرماه سال جاری به شرکت مترو تهران واگذار شده است، مورد بازدید دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

تین نیوز

آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی پروژه تکمیل و راه اندازی پایانه جدید شرق که از تیر ماه سال جاری به شرکت مترو تهران واگذار شده است، مورد بازدید دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) "دکتر سید جعفر تشکری هاشمی" رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و "دکتر سید محمد آقامیری" نائب رییس این کمیسیون، ضمن حضور مجدد در محل پایانه جدید شرق و بازدید میدانی از محوطه بیرونی و ابنیه این پایانه، در جریان پیشرفت عملیات عمرانی و نیز اقدامات تجهیزاتی – تاسیساتی پروژه قرار گرفتند ؛ بازدید قبلی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، حدود 3 ماه پیش صورت گرفته بود.

انعقاد قراردادهای مختلف جهت خریداری، حمل و نصب تجهیزاتی از قبیل ؛ سیستم های هوشمند سازی، توان، مخابرات، پله برقی ها، آسانسورها، سیستم های اعلام و اطفاء حریق و تاسیسات برودتی از جمله اقداماتی است که اخیراً انجام شده تا پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد . پیشرفت عملیات اجرایی فاز نخست این طرح عمرانی در حال حاضر حدود 30 درصد برآورد می شود.

گفتنی است از آنجایی که یکی از پروژه های شرکت مترو تهران ، احداث بخش توسعه شرقی خط 2 مترو تا پایانه جدید شرق است ، ادامه عملیات عمرانی و تجهیزاتی پایانه مذکور تا پایان مراحل سه گانه فاز بندی بهره برداری از آن به شرکت مترو واگذار شده است.

پیش بینی می شود در صورت تامین به موقع منابع مالی، فاز نخست بهره برداری از پروژه تکمیل و راه اندازی پایانه جدید شرق، زمستان امسال به ثمر بنشیند.

مترو

مترو2

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.