| کد خبر: 257211 |

سیستم فاینانس شرکت مترو تا دو هفته آینده عملیاتی می‌ شود

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: عدم وجود سیستم فاینانس مهمترین مسئله در شرکت مترو بود که تا دو هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: عدم وجود سیستم فاینانس مهمترین مسئله در شرکت مترو بود که تا دو هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  شهر، محسن هرمزی در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر با اعلام اینکه مشکلات انباشته ای در شرکت مترو وجود داشته که به آن رسیدگی نشده است، گفت: نداشتن سیستم فاینانس مهمترین مسئله بود که تا دو هفته آینده فاینانس عملیاتی خواهد شد؛ اقدامات لازم در مدت اخیر انجام شده و در آینده نزدیک عملیاتی می شود و نگرانی ها کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: برخی زمین های مربوط به شرکت مترو که در جلسه امروز شورا در مورد آن صحبت شد اسنادی دارند. برای مثال خانه های سازمانی و املاک کرج به طور کلی اسناد یکپارچه دارند و لزومی وجود نداشته که سند تکلیفی اخذ شود.

هرمزی با اشاره به رفع مشکلات پروانه شرکت سامانه محیط در راستای توافقات با بنیاد مسکن ، اظهار کرد: ایستگاه علامه جعفری و سایر ایستگاه ها ناظر به رفع مشکل پروانه اجرا می شود؛ کارگاه های ما در این بخش فعال است و تاکنون نیز یک ایستگاه به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه تکلیف خود را برای ایستگاه مترو دردشت انجام داده ایم، خاطرنشان کرد: برخی از اقلام شرکت مترو به سایر شهرستان ها و به احتمال زیاد به قم واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با تأکید بر اینکه در سال گذشته گواهی های جذب کار انجام شده ۳۰ درصد بود، یادآور شد: برای اولین بار نزدیک به ۸۰ درصد در سال گذشته جذب داشته ایم.

هرمزی ادامه داد: در بخش وضع درآمدها و TOD ما مطالباتی را داریم و امیدواریم بتوانیم به نتیجه برسیم؛ در زمینه مالیات نیز بند قطعی گرفتیم و مالیات صفر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.