| کد خبر: 269984 |

کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جاده‌ ای در سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی(۲۴اسفند ماه ۱۴۰۲) تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳،تعداد ۹۱ فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۳۸ درصدی در تصادفات را شاهد هستیم.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی(۲۴اسفند ماه ۱۴۰۲) تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳،تعداد ۹۱ فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۳۸ درصدی  در تصادفات را شاهد هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه وشهرسازی، ایوب کرد اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا چهارم فروردین ماه سال جاری، تعداد ۹۱ فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۳۸ درصدی را نشان می دهد. 

وی ادامه داد: در این مدت، بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پرترددترین محورهای استان در این بازه ی زمانی به ترتیب،محور ایرانشهر  بمپور، نیکشهر چابهار و زاهدان سه راهی دشتک بوده است.

کرد افزود: این میزان کاهش تصادفات در ۱۰ روز اجرای طرح نوروزی با همکاری همه دستگاه ها و همکاری خوب رانندگان در این مدت اتفاق افتاده است و امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروزی شاهد ثبات و تداوم روند کاهشی تصادفات جاده ای در سیستان و بلوچستان باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به وسعت استان و پراکندگی شهرها، بهتر است رانندگان پس از چند ساعت رانندگی، استراحت ۱۵ دقیقه ای در طول مسیر داشته باشند که در این راستا، بهترین محل توقف و استراحت، مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی هستند که با بهره گیری از برنامه های متنوع، این مجتمع ها می توانند سفر ایمن و نشاط بخشی داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.