| کد خبر: 267537 |

افزایش ۱۲درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش ۱۲درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه طی ۱۰ ماه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش ۱۲درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه طی ۱۰ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایوب کرد از جابه جایی یک میلیون و ۶۷۰ هزار و ۸۷۱ تن کالا از طریق پایانه مرزی میرجاوه توسط ۷۱ هزار و ۴۳۷ دستگاه کامیون در شمال استان طی ۱۰ ماه سال جاری خبر داد که این میزان حاکی از افزایش ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

کرد اظهار کرد: از مجموع یک میلیون و ۶۷۰ هزار و ۸۷۱ تناژ حمل شده، یک میلیون و ۵۸ هزار و ۶۲۴ تن صادرات،۲۵۱ هزارو ۹۹۱ تن واردات و ۳۶۰ هزار و ۲۵۶ تن مجموع ترانزیت ورودی و خروجی از طریق این پایانه مرزی است.

وی عمده کالاهای صادراتی را گاز، هیدروکربن، پیاز و گوجه فرنگی و عمده کالاهای ترانزیتی را هیدروکربن، سویا و برنج اعلام کرد و افزود: طی این مدت روزانه به طور متوسط ۳۸۰ دستگاه کامیون از پایانه مرزی میرجاوه تردد صورت می گیرد.

کرد یادآور شد: این پایانه مرزی از جایگاه ویژه ای از لحاظ حمل و نقل، ترانزیت کالا و تردد مسافر برخوردار است و همواره یکی از پایانه های مرزی فعال کشور در حوزه صادرات و ترانزیت به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.