| کد خبر: 265411 |

بازسازی ۵۹ دستگاه ماشین آلات راهداری سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از تعمیرات اساسی و بازسازی ۵۹ دستگاه ماشین آلات راهداری این استان از سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از تعمیرات اساسی و بازسازی ۵۹ دستگاه ماشین آلات راهداری این استان از سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایوب کرد اظهار کرد: تعداد۵۹ دستگاه ماشین آلات راهداری از سال ۹۸ تاکنون اورهال و بازسازی شده و  در محورهای مواصلاتی مشغول به انجام عملیات راهداری هستند.

وی گفت: حجم بالای فعالیت های راهداری در بیش از ۱۲ هزار کیلومتر از شبکه راه های اصلی، فرعی، روستایی استان مسئولیتی بسیار سنگین و خدمتی ارزشمند است که برای تحقق آن در درجه اول در حوزه لجستیک، نیاز به داشتن ماشین آلاتی پویا و کارآمد است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: امسال با برنامه ریزی صورت گرفته توانستیم ۳۷ دستگاه ماشین الات راهداری را با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان در دستور کار برای اورهال و بازسازی قرار دهیم که بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در هزینه های این اداره کل صرفه جویی شده است.

کرد افزود: کارگاه ماشین آلات راهداری این اداره کل تنها کارگاه در سطح کشور است که تمام مراحل بازسازی ماشین آلات تا راه اندازی کامل با بهره گیری از توان بهترین مهندسان مکانیکی استان در آن انجام می شود.

وی یادآورشد: این کارگاه با آموزش دانش آموزان  فنی و حرفه استان توانسته گام های مثبتی را برای فراگیری مهارت آموزی محصلان علاقمند این رشته فراهم نمایدو تاکنون بیش از ۵۰ نفر از این دانش آموزان مباحث تئوری و عملی را دراین کارگاه فرا می گیرند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: نگهداری، به روزرسانی و تعمیر ماشین آلات به منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر به کاربران جاده ای در طول سال، مستلزم توجه ویژه برای تامین هزینه های آن است که در تلاش هستیم تا با همت راهداران و هم افزایی بخش خصوصی خدمات مطلوبی برای رفاه و آسایش کاربران در محورهای مواصلاتی ارائه دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    حوشبحتانه دستگاه داریم نیروی کاری داریم اما جاده حوب نداریم