| کد خبر: 253024 |

تردد بیش از ۲۶ میلیون وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از ثبت ۲۶ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۴۰۱ تردد وسایل نقلیه طی ۱۱ ماهه سالجاری در جنوب استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از ثبت ۲۶ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۴۰۱ تردد وسایل نقلیه طی ۱۱ ماهه سالجاری در جنوب استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، علیرضا یارمحمدی رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از ثبت بیش از ۲۶ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۴۰۱ تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای جنوب استان در ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸ درصدی داشته است.

یار محمدی عنوان کرد: پر تردد ترین محور های حوزه جنوب استان به ترتیب محورهای ایرانشهر به بمپور و بالعکس، منطقه آزاد چابهار به سه راهی نیکشهر و بالعکس و محور چابهار به راسک و بالعکس است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تردد در محور های منتهی به پایانه های مرزی ، حضور پرشور زوار پاکستانی و افزایش تزانزیت بین المللی مجموع تردد وسایل نقلیه سنگین در ۱۱ ماهه سالجاری ۳ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۹۰۷ وسیله بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۳ درصدی داشته است.

یارمحمدی با تاکید به افزایش تردد در بهمن ماه ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها در ماه های پایانی سال، گشت های نظارت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه های استان هستند.

وی عدم پرداخت کرایه و تخلیه بار توسط باربری ها و شرکت های حمل و نقل را از عمده مشکلات گزارش شده توسط رانندگان عنوان کرد و افزود:همچنین بیشترین پرسش مردمی در مورد شرایط جوی و حجم ترافیک محور های جنوب استان است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی از آخرین وضعیت جاده های کشور است؛ همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه ها، وضعیت جاده ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.