| کد خبر: 252154 |

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان اعلام کرد؛

انجام ۲ هزار کیلومتر - باند عملیات برفروبی در راه های استان اصفهان

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان از انجام ۲هزار کیلومتر - باند عملیات برفروبی توسط عوامل راهداری در پی بارش نزولات آسمانی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان از انجام ۲هزار کیلومتر - باند عملیات برفروبی توسط عوامل راهداری در پی بارش نزولات آسمانی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مریم تاکی با توجه به بارش نزولات آسمانی در شبانه روز گذشته اظهار کرد: در طول شبانه روز گذشته در محورهای شهرستان های خوانسار، فریدن، لنجان، مبارکه، سمیرم، نجف آباد، چادگان، نایین، فریدون شهر، شاهین شهر، بیویین و میاندشت و تیران شاهد بارش برف بودیم که محورهای بویین و میاندشت - داران و داران - چادگان با ۷ ساعت بارش بیشترین بارش را در این محورها داشته اند. همچنین در شهرستان های خوانسار، فریدن بارش به صورت کولاک و در شهرستان های اصفهان و فلاورجان بصورت باران بوده است.

تاکی با بیان اینکه در عملیات برفروبی شبانه روز گذشته از ۷۳ دستگاه ماشین آلات راهداری استفاده شده است، تصریح کرد: این عملیات با تلاش حدود ۲۱۳نفر از عوامل راهداری استان انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان گفت: به تعداد ۱۹۱دستگاه خودرو در مسیر مانده در این عملیات کمک رسانی شده و هزار تن شن و نمک نیز در عملیات راهداری زمستانی شبانه روز گذشته مصرف شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.