| کد خبر: 251287 |

در سال جاری انجام شد؛

توزیع ۳۳۰ تن قیر رایگان به شهرداری شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرزی سراوان سیستان و بلوچستان از توزیع ۳۳۰ تن قیر رایگان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به شهرداری این شهرستان جهت آسفالت معابر محلات مورد هدف باز آفرینی شهری در سالجاری خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرزی سراوان سیستان و بلوچستان از توزیع ۳۳۰ تن قیر رایگان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به شهرداری این شهرستان جهت آسفالت معابر محلات مورد هدف باز آفرینی شهری در سالجاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، منصور باران زهی از توزیع ۳۳۰ تن قیر رایگان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به شهرداری این شهرستان جهت آسفالت معابر محلات مورد هدف باز آفرینی شهری در سالجاری خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۶۰ هکتار از مساحت محلات حاشیه شهر سراوان دارای مصوبه ستاد باز آفرینی شهری است که چهار محله سکونتگاه را در خود جای داده بطوری که جمعیتی بالغ بر ۱۸ هزار نفر را در این محلات سکونت دارند.

وی ادامه داد: تخصیص قیر رایگان به شهرداری سراوان به منظور بالابردن شاخص های کالبدی در محلات مسکونی و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله های مورد هدف برنامه ریزی شده که شهرداری موظف است سهمیه قیر را صرف معابر بدون آسفالت یا نیازمند ترمیم آسفالت کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان از اجرای عملیات اصلاح و بهسازی معابر کهنه قلعه این شهر با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: این اقدام در راستای بهبود کیفیت زندگی در محدوده ها و محلات هدف بازآفرینی شهری و همچنین ارتقای سرانه های مربوط به خدمات و زیرساخت های شهری در سکونت گاه های غیر رسمی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

باران زهی ادامه داد: بزودی با اتمام این پروژه حدود ۶ هزار نفر از ساکنان این محله حاشیه نشین سراوان از مزایای آن بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه این اداره در قالب برنامه بازآفرینی شهری می کوشد تا ناهمگونی کالبدی در حاشیه شهر رفع شود و سرانه زیستی را تغییر دهد اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبارات لازم شاهد افزایش کیفیت زندگی و ارتقاء سطح رفاه اجتماعی مردم شریف این مناطق باشیم.

قیر رایگان

 

قیر رایگان

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمود 0 0

    شهردار محترم قیرها رو گذاشته تا نزدیک انتخابات شوراها بعد چند متر آسفالت زپرتی میکنه برای خودنمایی

  • ایرانیم 0 0

    استان سیستان‌و بلوچستان باید محرومیت زدایی شود تا ریشه بنیادی مشکلات حل شود درود بر همه سرورانی که در محرومیت زدایی موثرند درود خداوند بر شما گرامیان