| کد خبر: 242349 |

◄ جابجایی بیش‌از ۴ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان

چهار میلیون و ۱۷۷ هزار و ۵۸۴ تن کالا با ۲۵۴ هزار و ۲۷۴ سفر باری پارسال توسط ناوگان باری در حوزه زیر پوشش این اداره‌کل حمل شده است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: چهار میلیون و ۱۷۷ هزار و ۵۸۴ تن کالا با ۲۵۴ هزار و ۲۷۴ سفر باری پارسال توسط ناوگان باری در حوزه زیر پوشش این اداره‌کل حمل شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری با بیان اینکه ۷۰ شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهارداشت: فرآورده‌های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می‌دهند.

وی حمل کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان دانست و افزود: سال گذشته با توجه به شرایط سخت کرونایی در کشور و نیاز نهاده‌های دامی برای استان جابجایی این کالا  از بندر امام خمینی(ره) با استفاده از بسیج امکانات دستگاه‌های ماشین آلات این اداره کل صورت گرفت و همچنین تخلیه به موقع کالاهای اساسی از بندر چابهار به خوبی با همکاری سایر استانها مدیریت شد به طوری که هیچ‌گونه خللی در روند جابجایی کالا صورت نگرفت.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای گفت: وضعیت حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا در حال حاضر در استان کاملا عادی و روان است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اینک ۹ هزار و ۲۲۲ راننده، هفت هزار و ۱۶ دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر بیش‌از ۱۵ سال و سه پایانه بار در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.