| کد خبر: 177703 |

◄ انجام روکش آسفالت بیش از 214 کیلومتر از جاده‌های سیستان و بلوچستان

بیش از 214 کیلومتر از جاده های سیستان و بلوچستان روکش آسفالت شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از روکش آسفالت بیش از 214 کیلومتر از راه‌های استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این میزان روکش آسفالت در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی و باهدف ارتقای ایمنی جاده‌ها و رفاه حال مسافران انجام‌شده است.

 علی خانقائی، گفت: برای اجرای این مقدار روکش در جاده‌های سیستان و بلوچستان 110 هزار و 106 تن آسفالت بااعتبار حدود 440 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، مجموع محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان را بیش از 10 هزار کیلومتر عنوان کرد و افزود: عملیات روکش آسفالت در مسیرهای ارتباطی استان به‌تناسب اعتبارات و تامین قیر از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در برنامه کاری این اداره‌ کل قرار دارد.

خانقائی ادامه داد: همچنین روکش آسفالت در راه‌های ارتباطی براساس میزان تخریب و آسیب واردشده به آن‌ها در اولویت قرار می‌گیرد.

وی یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه هر منطقه را جاده عنوان کرد و افزود: بهبود وضعیت جاده‌ها می‌تواند زمینه کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را فراهم کند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در مسیر سراوان - خاش گفت: برای افزایش حمل‌ونقل ایمن و روان و به‌منظور پیشگیری از تصادف ناشی از برخورد رخ‌به‌رخ وسایط نقلیه قرارداد فاز نخست عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور قدیمی خاش - سراوان بااعتبار 46 میلیارد ریال با پیمانکار منعقدشده است.

خانقائی بابیان اینکه هم‌اینک این قرارداد در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقررشده است در این مرحله عملیات راه‌سازی در مسیرگشت تا سراوان به طول 60 کیلومتر انجام شود.

وی اضافه کرد: طول کل این مسیر 155 کیلومتر است که پس از اتمام کلیه فازهای اجرایی، رانندگان وسایط نقلیه می‌توانند در مسیر خاش به سراوان در دو لاین مجزای رفت‌وبرگشت، تردد کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.