| کد خبر: 174973 |

◄ ایمن‌سازی راه‌های روستایی مرکز مازندران در قالب اجرای روکش آسفالت

اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران در سال جاری نسبت به روکش آسفالت راه‌های روستایی «زرین‌آباد» و «خلرد» به طول 4/2 کیلومتر با صرف اعتباری بالغ‌بر 2460 میلیون ریال اقدام کرده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ساری از ایمن‌سازی محورهای روستایی این شهرستان در قالب اجرای عملیات روکش آسفالت بااعتباری بالغ‌بر 2460 میلیون ریال خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، سیدعلی صادقی ضمن اعلام این خبر افزود: راه‌های مواصلاتی یکی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب شده و ازاین‌رو راه‌های روستایی به دلیل اتصال روستاها و مناطق روستایی و عشایری به شهرها و مراکز صنعتی می‌توانند نقش بسیار مهمی را در جابه‌جایی محصولات کشاورزی و دامی ایفا کنند.

وی ادامه داد: ازاین‌رو این اداره در سال جاری نسبت به روکش آسفالت راه‌های روستایی «زرین‌آباد» و «خلرد» به طول 4/2 کیلومتر با صرف اعتباری بالغ‌بر 2460 میلیون ریال اقدام کرده است.

صادقی در خصوص دیگر اقدامات این اداره در این حوزه کاری خاطرنشان ساخت: در این بخش از محل اعتبارات تملک دارایی جهت تعدادی از روستاهایی که حالت محوری داشته مبلغ 8000 میلیون ریال اعتبار مصوب که پس از طی مراحل قانونی و تعیین پیمانکار نسبت به روکش آسفالت اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

گفتنی است: شهرستان ساری دارای 1457 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی بوده که از این مقدار 1155 کیلومتر آن روستایی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.