| کد خبر: 265912 |

طرح جامع ترافیک سمنان تدوین می شود

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: با توجه به نبود طرح جامع برای ترافیک شهر و احتیاج به این طرح با توجه به مشکل ترافیک، طرح جامع ترافیک سمنان در حال تدوین است.

تین نیوز

مهدی خراسانیان در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: با توجه به نبود طرح جامع برای ترافیک شهر و احتیاج به این طرح با توجه به مشکل ترافیک، طرح جامع ترافیک سمنان در حال تدوین است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، خراسانیان با اشاره به تحقق ۵۵ درصدی بودجه شهرداری سمنان در سال جاری طبق برنامه، افزود: با توجه به اینکه اکثر درآمدها در سه ماهه پایانی سال رخ می دهد، به تحقق ۴۵ درصد باقی مانده از بودجه تا پایان سال خوشبین هستیم و رخ خواهد داد.

رئیس شورای شهر سمنان با تاکید بر اینکه کسب عناوین پایتخت بین المللی راه ابریشم و پایتخت کتاب ایران باعث موفقیت سمنان و رشد و توسعه در زمینه های گردشگری و کتابخوانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این عناوین و رویدادها باعث معرفی شهر سمنان در سطح ملی و بین المللی خواهد شد و مدیریت شهری سمنان مانند گذشته با استفاده از ظرفیت های خود در این زمینه با سایر ادارات مشارکت خواهد نمود.

خراسانیان با اشاره به وضعیت نامناسب ورودی های شهر، تصریح کرد: مدیریت شهری المان و طرح هایی را در دستور کار قرار داده است تا سال آینده اجرایی شود، اما با توجه به فاصله سه ماهه تا سفرهای نوروزی و زمان بر بودن طرح های مذکور، شهرداری سمنان تا پایان سال بخشی از این ورودی ها را ساماندهی خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.