| کد خبر: 259029 |

کاهش ترافیک کریدور شرق به غرب اهواز

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: پروژه اجرای گذر امتداد بلوار پردیس به سپنتا، اسفندماه سال گذشته توسط منطقه پنج شهرداری اهواز آغاز شد که از سری پروژه های مهم ترافیک کریدور شرق به غرب اهواز است و تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک منطقه دارد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: پروژه اجرای گذر امتداد بلوار پردیس به سپنتا، اسفندماه سال گذشته توسط منطقه پنج شهرداری اهواز آغاز شد که از سری پروژه های مهم ترافیک کریدور شرق به غرب اهواز است و تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک منطقه دارد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حجت اله سلیمانی اظهار کرد: بر اساس طرح تفصیلی و طرح جامع ترافیک، چندین نقطه کلیدی برای مدیریت بهتر و کاهش بار ترافیک در محورهای مختلف، در مسیرهای شرقی-غربی مناطق چهار و پنج در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در نخستین گام، اجرای گذر از امتداد بلوار پردیس به مجاورت شرکت سپنتا انتخاب و عملیات عمرانی زیرسازی و روسازی خیابان ۱۳ رشد در ضلع غربی دانشگاه پیام نور اجرا شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: پروژه اجرای گذر امتداد بلوار پردیس به سپنتا، اسفندماه سال گذشته توسط منطقه پنج شهرداری اهواز آغاز شد، طبق هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل راه آهن جنوب، مجوز این گذر اخذ و اقدامات لازم برای تردد ایمن خودروها از خط راه آهن انجام شد.

سلیمانی تصریح کرد: این پروژه از سری پروژه های مهم ترافیک کریدور شرق به غرب اهواز است که تأثیر بسزایی در روان سازی ترافیک پردیس، فرهنگ شهر، شهرک دانشگاه و شهرک رزمندگان دارد، اجرای این گذر علاوه بر کاهش ترافیک و کاهش زمان سفر، تردد در محورهای موازی ۲۲ بهمن و مناطق ذکر شده به محور اهواز-خرمشهر را نیز تسهیل می کند.

وی ادامه داد: در ادامه اجرای این پروژه تعریض و اجرای زیرسازی و روسازی امتداد مسیر به سمت جاده اهواز-خرمشهر در کنار شرکت سپنتا، انجام خواهد شد.

خط جدید مسیر کوی نیرو فعال شد

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اهواز اضافه کرد: طی چند ماه گذشته تردد اتوبوس در منطقه کوی نیرو به علت گودبرداری ناممکن بود؛ لذا بر اساس کار کارشناسی و مطالعات معاونت توسعه و برنامه ریزی سازمان، برای خدمات دهی بهتر به این منطقه، مسیر جدیدی برای تردد اتوبوس ها تعریف شد.

سلیمانی تاکید کرد: خط مسیر کوی نیرو از مبدا پایانه غدیر در بلور آیت الله بهبهانی به میدان شهید بندر (چهار شیر)، بلوار مدرس و در نهایت ورودی انتهای کوی نیرو به صورت رفت و برگشت انجام می شود، این مسیر به لحاظ کاهش مدت زمان تردد اتوبوس و کاهش زمان انتظار مسافر مناسب است و در حال حاضر تردد در آن با یک دستگاه اتوبوس از ساعت ۵:۱۵ تا ۲۱:۰۰ انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.