| کد خبر: 265800 |

گردش مالی صنعت حمل و نقل استان سمنان ۵ هزار میلیارد تومان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بابیان اینکه حمل و نقل یکی از اصلی ترین منابع درآمدی استان است، گفت: گردش مالی صنعت حمل و نقل استان پنج هزار میلیارد تومان است.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بابیان اینکه حمل و نقل یکی از اصلی ترین منابع درآمدی استان است، گفت: گردش مالی صنعت حمل و نقل استان پنج هزار میلیارد تومان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، احسان منصور کیایی ضمن بیان اینکه گردش مالی صنعت حمل و نقل در بانک های استان پنج هزار میلیارد تومان است، ابراز داشت: این ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی و درآمدزایی استان محسوب می شود.

وی ضمن بیان اینکه از قبال همین منابع درآمدی در حال حاضر برای سطح استان ۱۱ واحد مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت است، افزود: سه واحد خدمات رفاهی نیز آماده بهره برداری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بابیان اینکه ساخت و احداث ۴۸ واحد خدمات رفاهی در حال استعلام است، ابراز داشت: با مجموع واحدهای فعال این میزان به ۱۰۲ مجتمع در استان خواهد رسید.

منصور کیایی در ادامه تصریح کرد: تعداد یک هزار و ۷۰ راننده حوزه مسافربری و بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ راننده حوزه حمل و نقل در استان فعال هستند.

وی فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت و افزود: احصاء مشکلات و رسیدگی به موارد و مسائل حوزه راهداری و حمل و نقل با حضور انجمن های صنفی به صورت فصلی از سال گذشته با تاکید استاندار سمنان در دستور کار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.