| کد خبر: 197780 |

معاون سیاسی استان سمنان تاکید کرد؛

درخواست نصب دوربین‌ در سطح استان سمنان برای جلوگیری از سرقت

با هدف کاهش تعداد سرقت در استان سمنان نصب دوربین های پایش در سطح استان سمنان ضروری است.

تین نیوز

حبیب‌اله خجسته پور گفت: با هدف کاهش تعداد سرقت در استان سمنان نصب دوربین های پایش در سطح استان سمنان ضروری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌اله خجسته پور معاون سیاسی استان سمنان در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت و حفاظت از اماکن و تأسیسات استان سمنان ضمن بیان اینکه نصب دوربین‌های پایش تصویری در سطح استان، معابر و راه‌های مواصلاتی، شهر‌ها و سایر مناطق، از اولویت‌های اصلی و جدی است، گفت: برای نصب دوربین مناطق حساس، معابر و مبادی که دارای حساسیت بیشتری هستند، می‌بایست برای نصب دوربین‌های پایش تصویری در اولویت قرار گیرند.

او ضمن بیان اینکه تلاش برای کاهش زمینه‌های سرقت و همچنین پیشگیری و کاهش تعداد سرقت، از برنامه‌های مستمر کمیسیون پیشگیری از سرقت و حفاظت از اماکن و تأسیسات استان سمنان است، افزود: با اجرای طرح‌های مختلف و اقدامات این کمیسیون می‌کوشیم تا در راستای حفظ امنیت و افزایش شاخصه‌های امنیت عمومی در جامعه گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه ما از دیرباز سمنان را به استانی امن می‌شناسیم و البته که نیاز است همواره آموزش مراقبت از اموال به شهروندان و مردم از طریق رسانه‌ها و مجاری مختلف در دستور کار قرار گیرد.

خجسته پور ضمن بیان اینکه باید کوشید تا مردم احساس بهتری نسبت به تأمین امنیت داشته باشند، تصریح کرد: گشت‌های مشترک یکی از موارد بسیار مهم به منظور افزایش شاخصه‌های امنیت و پیشگیری از سرقت است که باید به‌صورت جدی دنبال شود که می‌توان از ظرفیت بسیج نیز برای اجرای گشت‌های مشترک و افزایش شاخصه‌های امنیت در استان بهره گرفت.

او در پایان اظهار داشت: به منظور افزایش شاخصه‌های امنیت و پیشگیری از سرقت می‌توان از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی نیز برای اجرای هرچه بهتر این مهم، به‌صورت مطلوب استفاده کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.