| کد خبر: 268512 |

◄ ادامه انتصاباتی شراکتی و معامله گونه در بخش هوانوردی/ نا امیدی، ارمغان انتصابات غیر تخصصی

انتظار جمع متخصصان دلسوز و اعضای این انجمن آن است که با انصراف از چنین انتصاباتی موجبات بازگشت امید و دلگرامی در میان نخبگان ، دلسوزان و نقش آفرینان این صنعت تخصصی را فراهم آورید.

تین نیوز

انجمن صنفی متخصصان الکترونیک هواپیمایی ایران نسبت به انتصاب یکی از مسئولان سابق شرکت لبنیات پاک در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش تین نیوز، این انجمن در نامه ای به رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر این که شایسته گزینی به عنوان یکی از اصول اولیه مبارزه با فساد با انتخاب مدیرانی متعهد و  متخصص، بخش عمده ای از موفقیت سازمانی را به ارمغان می آورد، عنوان کرده است:چندی است در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان تخصصی ترین شرکت در زمینه زیرساخت های خدمات هوانوردی، شاهد انتصاباتی هستیم که بیش از اینکه بیانگر لیاقت و تخصص باشد، رنگ و بوی انتصاباتی شراکتی و معامله گونه گرفته است...

بیشتر بخوانید:

عجیب ترین انتصاب در دولت سیزدهم رقم خورد

در این نامه آمده است: انتصاب افرادی بدون داشتن سابقه و دانش تخصصی مرتبط با صنعت تخصصی هوانوردی، خط بطلانی است بر شایسته گزینی و فساد ستیزی. چرا که از منظر انقلابی گری کسی که تخصص کاری را نداشته باشد و منصبی را قبول کند، انسانی بی تقواست.

در بخش دیگری این نامه عنوان شده است: هنوز زخم تبعات و عواقب ناشی از انتصابات افرادی بدون داشتن کوچکترین سابقه ای روشن و بارز در مدیریت راهبردی در مناصب حساس و کلیدی همچون عضو هیئت مدیره، معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی و معاون توسعه مدیریت و منابع؛ بر پیکره شرکتی کاملا تخصصی التیام نیافته که متاسفانه شاهد انتصابی از همان نوع بر معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها هستیم. تعیین مدیران در مجموعه ای حساس و تخصصی خصوصا در شرایطی که جنگ و هجمه تحریم ها، پیکان تحدید را به سمت آنها نشانه رفته، دارای ضوابط و مقررات خاصی است....

در پایان این نامه نیز خطاب به کاپیتان نخجوانی خاطر نشان شده است که انتظار جمع متخصصان دلسوز و اعضای این انجمن آن است که دستور فرمایید موضوع مورد مداقهه و کنکاش قرار گرفته و با انصراف از چنین انتصاباتی موجبات بازگشت امید و دلگرامی در میان نخبگان ، دلسوزان و نقش آفرینان این صنعت تخصصی را فراهم آورید.

به گزارش تین نیوز، این نامه که به امضای محسن ناصری دبیرکل انجمن متخصصان الکترونیک هواپیمایی ایران رسیده در تاریخ 24 بهمن نوشته شده است.

تصویر نامه در ادامه آمده است:

 

نامه انجمن هوایی

نامه انجمن هوایی

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابراهیمی 0 0

    دوست عزیز !!!...، این مشکل از سال ۹۸ شروع شد که دوستان شما با بینش سیاسی فصلی و کاسبکارانه خود ، وقتی دیدند ، قالی باف رییس شد و برادر حسین هم رییس ستاد انتخابات ایشان و دوست خانوادگی همیشه در صحنه است ،لذا امیر دوراندیش با مکر برادر احمد را به امید ظفر بر همه رقبای خود به سمت معاونت برنامه ریزی و اموراقتصادی متصوب کرد و از انجا !!!زمینه طمع دلالان وزارتخانه را فراهم کردند و از ان روز به بعد این پست مهم دکان ۴ نبش شد !!! و اتفاقا سیدی خوب مقاومت کرد و اصلا این افراد را به بازی نگرفت و تا جایی ادامه داد که این مهمانان تحمیلی را با تدبیر خاصی و علیرغم دستور وزیر با کمک دیوان ضربه فنی و اخراج کرد...
    ولی این قصه سر دراز خواهد دارد، چون امور اقتصادی شرکت را هم ...در همین جا میتوان مدیریت کرد!؟!؟!