| کد خبر: 264301 |

◄ صنعت نیمه جان هوانوردی؛ جولانگاه مدیران بی تخصص و سیاسیون بی مهارت

این گونه مدیران بدون کمترین آشنایی با چالش های هوانوردی ایران و جهان به این صنعت ورود کرده و با کمترین اثر بخشی و بهره وری خارج شده اند.

تین نیوز

کنترلر رادار مهرآباد و متخصص مدیریت منابع انسانی معتقد است، طی سالیان گذشته صنعت نیمه جان هوانوردی جولانگاه مدیران بی تخصص و سیاسیون بی مهارت بوده است.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل طالبی این مطلب را در شبکه های اجتماعی و در جمع متخصصان هوانوردی بیان کرد و افزود: این گونه مدیران بدون کمترین آشنایی با چالش های هوانوردی ایران و جهان به این صنعت ورود کرده و با کمترین اثر بخشی و بهره وری خارج شده اند. 

او تاکید کرد: طبق اصل right person,right job  یعنی فرد درست در جایگاه درست، غالبا مدیران سفارشی و اتوبوسی در جایگاه درست نبوده اند.

صالبی ادامه داد: نمونه های فراوان از این دست مدیران وجود دارند که حتی دو صفحه از مجموعه تحت مدیریت خود در ارتباط با ماموریت و چشم‌ انداز سازمان و یا شناسایی تهدید، فرصت، ضعف یا قوت  نمی توانند بنویسند.

این کنترلر رادار مهرآباد گفت: بزرگترین مشکل ما حضور مدیرانی در سطح مدیریت عالی شرکت  است که متاسفانه با روابطی آمده اند که هم زمان هم تخصص هوانوردی و هم مدیریت را بیاموزند اما به قیمت آسیب جدی به کل ساختارهای منابع انسانی، مالی و ارزشی و سرمایه های کل شرکت.

او افزود: آیا طی سالیان گذشته ضربه های این افراد به اصطلاح مدیر، به مراتب مهلک تر از تحریم ها نبوده؟ آیا واقعا تجربه مدیریت در سازمان گوشت و صنعت کشتارگاهی مرتبط با صنعت هوانوردی است!!؟

طالبی تاکید کرد: آیاوقت آن فرا نرسیده که غریبه های بی مهارت و بی تخصص را در این خانه راه ندهیم و برایشان فرش قرمز پهن نکنیم؟

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.