| کد خبر: 258220 |

◄ هما در واگذاری خدمات بار خارجی شفاف عمل کرده است؟

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران – هما – در واگذاری برخی خدمات خود به گونه ای عمل کرده است که نیاز به شفاف سازی احساس می شود.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران – هما – در واگذاری برخی خدمات خود به گونه ای عمل کرده است که نیاز به شفاف سازی احساس می شود.  

به گزارش تین نیوز، درباره مشکلات عدیده ایران ایر از جمله سن بالای ناوگان، بدهی های سنگین، چالش پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان و زیان انباشته این ایرلاین باسابقه گزارش های متعددی در رسانه ها منتشر شده است. این گزارش ها در راستای شفاف سازی و بهبود ساختارها و مدیریت هما منتشر می شود تا رسانه ها سهم خود را در احیای این ایرلاین خاطره انگیز کشور ایفا کنند.

به تازه گی نیز برخی از دست اندرکاران قدیمی و مطلع ایران ایر پرسش های تامل انگیزی درباره اتفاقات و تحولات روی داده در این ایرلاین مطرح کرده اند که جا دارد مسئولان هما در این زمینه شفاف سازی لازم را انجام دهند.

اهم این پرسش ها این است که دلیل واگذاری خدمات بار خارجی هما به بخش خصوصی چیست و نحوه و ساز و کار این واگذاری چگونه است؟  پرسش دیگر این که چرا طی سال ها واگذاری این قرارداد بسیار سودآور فقط به یک شرکت خصوصی خاص صورت می گیرد؟  و این که آیا در خود هما امکان ارائه این سرویس وجود ندارد؟

و پرسش نهایی این که چرا در راستای اصل ۴۴ به جای واگذاری بخش های زیانده این شرکت، قسمت سودآور هما به بخش خصوصی واگذار شده است؟

تین نیوز آماده انتشار پاسخ مسئولان هما به پرسش های مذکور است.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.