بازدید سایت : ۸۶۲۵۴

ایرلاین ها مقصر کمبود و گرانی بلیت هواپیما نیستند

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: ایرلاین ها مقصر کمبود و گرانی بلیت هواپیما نیستند و سازمان هواپیمایی هم با متخلفین برخورد می کند.

تین نیوز |

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: ایرلاین ها مقصر کمبود و گرانی بلیت هواپیما نیستند و سازمان هواپیمایی هم با متخلفین برخورد می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، جعفر یارزلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی پس از انتشار گزارش کمبود بلیت هواپیما  گفت: درحال حاضر ۱۰۵۰ پرواز صورت می گیرد و نمی توان گفت ایرلاین ها از عمد پروازها را زمین گیر کرده اند حتی روز گذشته خلبان هواپیمای تابان به دلیل اضافه باری که داشت بین مسافر و ساک مسافرین تصمیم گرفت تا ساک مسافران را با یک روز تأخیر به تهران بیاورد اما مسافر را پیاده نکند این نشان می دهد که پروازها پر است و جای خالی وجود ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: کاپیتان محمدی بخش طی نامه ای به سازمان تعزیرات خواستار جلوگیری از گران فروشی برخی از سایت ها و ایرلاین را ارسال کرده است از سوی دیگر سازمان هواپیمایی کشور با متخلفین شوخی ندارد و لغو امتیاز در انتظار متخلفین است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی در پایان درخصوص گرانی بلیت در فرودگاه ها گفت: ما منکر فروش بلیت از سوی دلالان در فرودگاه نیستیم برخی ها بلیت می خرند و چند برابر قیمت به مردم می فروشند حتی برخی از سایت های فروش بلیت مجوز ندارد و بلیت را گران تر به مردم می فروشند اینها مقصر ایرلاین ها نیستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.