| کد خبر: 245587 |

◄ رئیس سازمان هواپیمایی کشوری: علت افزایش نقص فنی هواپیما‌ها بررسی می شود

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ازبررسی عوامل ایجاد نقص فنی در هواپیما‌ها خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از بررسی عوامل ایجاد نقص فنی در هواپیما‌ها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، محمد محمدی بخش درباره افزایش تعداد نقص فنی در پرواز ها گفت: با توجه به افزایش پروازهای داخلی و خارجی و توسعه مسیرهای پروازی به تناسب موضوع عیب یا نقص فنی در پروازها مشاهده می شود. باتوجه به سامانه خود اظهاری که همه ایرلاین ها موظف اند در لحظه در سایت هواپیمای کشوری بارگذاری کنند، اطلاع رسانی دقیق تر شده و همه رویدادها، سوانح و اشکالات راشفاف بارگذاری می کنیم. مجموعه اشکالات به فنی عملیات، حوزه هندلینگ و سطوح پروازی برمی گردد که سازمان هواپیمایی، دقیق همه عوامل را بررسی می کند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره بازار سیاه بلیت هواپیما هم گفت: طبق آسیب شناسی هایی که صورت گرفته تهیه بلیت از مبادی خارج از کشور به صورت دلاری است و برخی آژانس ها آن را به بازار سیاه تبدیل کرده اند و بیشترین سروصدا را هم افرادی راه انداخته اند که در حال سوء استفاده هستند.

وی باتاکید بر ممنوعیت فروش دلاری بلیت و نظارت کافی برای جلوگیری از فروش دلاری افزود: اجازه نمی دهیم اتباع خارجی بلیت دلاری بخرند و در ایران با یک سوء استفاده تبدیل به ریال کنند و از دستگاه قضا می خواهیم در این موارد هم ورود کند.

وی در پاسخ به نحوه نگهداری نامناسب کالاهای اشتعال زا و خطرناک در گمرک فرودگاه امام گفت: بر اساس گزارش فرودگاه امام از گمرک موضوع را بررسی و طبق استانداردها حکم صادر می کنیم که حکم صادره، در حوزه فرودگاهی لازم الاجراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.