| کد خبر: 227713 |

انتشار گزارش نهایی تیم بررسی کننده سانحه هواپیمای اوکراین تا آخر اسفند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از دریافت جوابیه فنی چهار کشور دخیل در سانحه هواپیمایی اوکراین خبر داد و اظهار کرد که گزارش نهایی تیم بررسی کننده این سانحه تا پایان سال منتشر خواهد شد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از دریافت جوابیه فنی چهار کشور دخیل در سانحه هواپیمایی اوکراین خبر داد و اظهار کرد که گزارش نهایی تیم بررسی کننده این سانحه تا پایان سال منتشر خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین اقدامات انجام شده در خصوص سانحه هواپیمایی اوکراین، اظهار کرد: طبق کنوانسیون شیکاگو و انکس ۱۳ ایکائو، تمامی کشورهایی که در سانحه هواپیمای اوکراین دخیل بودند، گزارش‌های خود را برای سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کردند.

وی با یادآوری از اینکه چهار کشور خارجی دخیل در سانحه؛ آمریکا، فرانسه، انگلیس و اوکراین بودند، افزود: این چهار کشور ۶۰ روز فرصت داشتند تا گزارش ایران را بررسی کنند و پاسخ‌های فنی خود را به این گزارش، نهایت تا ۹ اسفند به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند.

ذیبخش گفت: در حال حاضر تمامی کشورهای دخیل، جوابیه فنی خود را به سازمان هواپیمایی ارسال کردند و تیم بررسی سانحه هواپیمایی اوکراین نیز تا پایان سال جاری، نتیجه نهایی را برای عموم مردم منتشر خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: تیم بررسی کننده سانحه هواپیمای اوکراین در گزارش نهایی، حتماً نظرات فنی کشورهای دخیل را هم منتشر می‌کند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.