| کد خبر: 216211 |

تهویه هوای هواپیما هر 3 دقیقه/حذف کترینگ در مسیرهای کوتاه به دلیل مسائل بهداشتی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در پروازها هر 3 دقیقه تهویه هوای هواپیما انجام می‌شود و از این بابت نگرانی برای مسافران و سلامت آنها وجود ندارد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در پروازها هر 3 دقیقه تهویه هوای هواپیما انجام می‌شود و از این بابت نگرانی برای مسافران و سلامت آنها وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، رضا جعفرزاده در پاسخ به گفته خبرنگار فارس مبنی بر حذف کترینگ در یکی از پروازهای داخلی به بهانه جلوگیری از شیوع کرونا و اعتراض مسافران، اظهار داشت: دلیل حذف کترینگ در برخی مسیرهای کوتاه پروازی، فقط در راستای رعایت بیشتر اصول بهداشتی در داخل هواپیما و تماس کمتر، است.

وی درباره الزام شرکت‌های هواپیمایی به خالی نگه داشتن دو ردیف آخر صندلی هواپیما، گفت: آنچه که به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده، این است که اجازه فروش دو ردیف آخر از صندلی هواپیما را ندارند و این ابلاغیه در دوران شیوع کرونا صادر شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: خالی بودن دو ردیف آخر صندلی هر هواپیما به دلیل آن است که اگر مورد مشکوکی از نظر ابتلا به بیماری بین مسافران یافته شد، مسافر به صندلی آخر انتقال داده شود، فاصله آن مسافر مشکوک از دیگر مسافران حفظ شود ضمن آنکه خدمات درمانی در صورت لزوم به راحتی به آن مسافر ارائه شود.

جعفرزاده با اشاره به اینکه الزام استفاده از ماسک در پروازها و رعایت پروتکل های بهداشتی وجود دارد، اضافه کرد: تهویه هوای هواپیما، هر سه دقیقه یک بار انجام می‌شود و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.