| کد خبر: 221966 |

◄ برگزاری جلسه مشترک سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها در پی توصیه‌های جدید ایکائو

جلسه هماهنگی و اقدام مشترک رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص توصیه های جدید ایکائو برای کنترل ویروس کرونا برگزار شد.

تین نیوز
جلسه هماهنگی و اقدام مشترک رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص توصیه های جدید ایکائو برای کنترل ویروس کرونا برگزار شد.
 
به گزارش تین نیوز، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد در پی توصیه های جدید سازمان جهانی هواپیمایی کشوری ایکائو در خصوص بازگشت صنعت هوانوردی به چرخه حمل و نقل پس از همه گیری ویروس کرونا، عصر امروز جلسه ایی با حضور کاپیتان زنگنه، معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مهندس امیر مکری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و مدیران کارگروه های مقابله با کرونا در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه کاپیتان زنگنه از امیرمکری و مدیران شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران بخاطر اقدامات موثر انجام یافته در فرودگاههای کشور برای مقابله با گسترش ویروس کرونا قدردانی کرد. در ادامه، مشکلات و اقدامات انجام یافته در جهت مقابله با ویروس کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین مقرر شد کارگروه ویژه‌ایی متشکل از نمایندگان سازمان و شرکت فرودگاهها تشکیل و اقدامات لازم در خصوص عمل به توصیه‌های ایکائو انجام گردد.

لازم به ذکر است ایکائو  ۱۱ توصیه برای بازگشت صنعت هوانوردی به چرخه حمل و نقل پس از همه گیری ویروس کرونا(COVID-19) به کشورهای عضو ابلاغ کرده که در حوزه های  ایمنی، بهداشت عمومی، امنیت و تسهیلات، اقتصاد و درآمد و همچنین تبادل اطلاعات  می باشد. ایکائو از کشورهای عضو انتظار دارد تا به این توصیه ها توجه نموده و اقدامات خود را در هر حوزه بر روی سایتی که به این منظور طراحی و اجرا نموده است بارگذاری نماید. 

همچنین برای کاهش مخاطرات در بهداشت عمومی، موارد و اقدامات جداگانه ای را تعریف نموده که در حوزه های عمومی، فرودگاهی، هواپیما، گروه پروازی و بار هواپیما(Cargo) تقسیم بندی می شود 

این اطلاعات در سایت محافظت شده ایکائو منتشر و در اختیار افراد مشخص شده(Focal point) کشورهای عضو برای بروزرسانی اطلاعات قرار داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.