| کد خبر: 217096 |

◄ رعایت پروتکل های بهداشتی در پروازها سختگیرانه‌تر می شود

عصر دیروز سه شنبه 21 مردادماه سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با خلبان تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفت و گو کرد.

تین نیوز
عصر دیروز (سه شنبه 21) مردادماه سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با خلبان تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، در این دیدار که تنی چند از معاونان فرماندهی نیروی انتظامی و فرمانده پلیس فرودگاه های کشور نیز حضور داشتند، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یکی از محورهای مهم ایجاد امنیت در فرودگاه‌ها و فراهم شدن آسایش و آرامش حاکم بر فرودگاه ها را مرهون حضور این نیروها دانست و گفت: از آنجایی که کنترل مرزهای هوایی کشور نیازمند نیروهای همیشه بیدار، سخت کوش و مردمی است این نیروها چه در گذشته و چه در آینده متضمن سفرهای آرام و بهمراه امنیت مورد انتظار مسافران هوایی هستند و از این جهت که همواره عرصه را برای هرگونه تخلفی برای متخلفان تنگ کرده اند قابل تقدیرند.

زنگنه همچنین جدیت نیروی انتظامی در رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص جلوگیری کردن از ورود افراد بدون ماسک در فرودگاه ها را حاصل حس مسئولیت پذیری و انسان دوستی نیروی انتظامی به جهت دفاع از سلامت و عزم آنها در مهار شیوع کرونا دانست.

سردار اشتری نیز در این دیدار ضمن تبریک به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و قبول این مسئولیت ابراز امیدواری کرد: نیروی انتظامی مستقر در فرودگاهها بتوانند با هماهنگی سایر فعالان صنعت حمل و نقل هوایی آنطور که بایسته است رضایت مردم عزیز راه فراهم کنند و با هرچه سختگیرانه تر شدن دستورالعمل های بهداشتی در فرودگاهها کمک به چرخه اقتصادی کشور و حفظ سلامت مسافران بخش هوایی را محقق کنیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.