| کد خبر: 209554 |

هشتمین پرواز بازگشت مسافران ایرانی، هند را به مقصد تهران ترک کرد

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هشتمین پرواز امداد جمهوری اسلامی ایران عصر امروز امروز (29 فروردین ماه) با 190 نفر اتباع ایرانی، بمبئ هندوستان را به مقصد تهران ترک کرد.

تین نیوز

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هشتمین پرواز امداد جمهوری اسلامی ایران عصر امروز امروز (29 فروردین ماه) با 190 نفر اتباع ایرانی، بمبئ هندوستان را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان در این رابطه افزود: نظر به گسترش ویروس کرونا و اعمال محدودیت های شدید در هندوستان 190 نفر از هموطنان ایرانی که به منظور گردشگری، تحصیلی و تجارت در هند به سر می بردند و با قطع پروازها برای بازگشت به میهن اسلامی دچار مشکل شده بودند با یک فروند هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت 19:30عصر امروز به کشور باز خواهند گشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اعمال محدودیت های بسیار سختگیرانه دولت هند، نظیر قطع پروازهای بین المللی و داخلی، ممنوعیت تردد میان شهرها، توقف کلیه اتوبوس ها، قطارها و تاکسی ها و ... جمع آوری اتباع کشورمان در سرتاسر کشور پهناور هند، علاوه بر لزوم دریافت مجوزهای رسمی دولتی با مشکلات و مشقات زیادی همراه بود که با اهتمام ویژه و شبانه روزی سفارت جمهوری اسلامی ایران، سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در بمبئی و حیدر آباد و نیز سازمان هواپیمایی کشوری، ایران ایر و انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی این اقدامات به سرانجام رسید.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: علاوه بر اتباع مذکور، مقادیری کمک های بهداشتی، درمانى و تجهیزات پزشکی که از سوی ایرانیان مقیم هند به کشورمان اهدا شده بود، با این پرواز راهی تهران شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.