| کد خبر: 204689 |

سازمان هواپیمایی: آماده تعلیق پروازهای چین هستیم

سازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی برای تعلیق پروازهای چین خبر داد. وزیر بهداشت امروز در نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهوری از وی خواسته از ورود مسافر از مبداء چین به ایران جلوگیری شود.

تین نیوز

 سازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی برای تعلیق پروازهای چین خبر داد. وزیر بهداشت امروز در نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهوری از وی خواسته از ورود مسافر از مبداء چین به ایران جلوگیری شود.

به گزارش تین نیوز، طی روزهای اخیر با گسترش سریع کرونا ویروس در چین و سایر کشورها، سازمان جهانی بهداشت وضعیت اضطراری اعلام کرده است. به دنبال این اقدام سازمان مذکور، بسیاری کشور پروازهای خود را به چین و بالعکس به حالت تعلیق در آورده‌اند.

در این وضعیت وزیر بهداشت در توئیتی از نامه‌نگاری به معاون اول رئیس‌جمهوری برای ممنوعیت ورود مسافر از مبداء چین به کشورمان خبر داده است؛ «در نامه‌ای از آقای دکتر جهانگیری خواستم به وزارت خارجه و وزارت راه ابلاغ کند تا اطلاع ثانوی از ورود هرگونه مسافر از مبدا چین به هر طریقی(هوایی، زمینی و دریایی) جلوگیری شود، همچنین تمام پایگاه‌های بهداشتی در تمام ورودی‌های کشور از آغاز شیوع کرونا در حال آماده باش کامل هستند.»

در حالی پیش از این سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرده بود برنامه‌ای برای تعلیق پروازهای چین ندارد که  پس از هشدار سازمان جهانی بهداشت و همچنین توئیت وزیر بهداشت، سازمان مذکور از آمادگی برای تعلیق پاین پروازها خبر داده است.

 با وجود اهمیت بالای اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در خصوص برنامه‌ها و اقدامات متولی حمل‌ونقل هوایی کشور در بحث پروازها، اما رئیس این سازمان پس از اظهارنظر درباره سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها و شفاف‌سازی در خصوص عملکرد سازمان تحت مدیریتش نبوده است.

با وجود تاکید جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی بر ارتباطات مناسب بین شرکت شهر فرودگاهی امام و وزارت بهداشت در راستای کنترل مسافران ورودی به این فرودگاه، اما چند روز قبل یکی از معاونان وزیر بهداشت فیلم غربالگری برای مقابله با کرونا ویروس را غیرواقعی دانسته بود.

تسنیم

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • sima 0 0

    متاسفم که یک سری مسئول بی خیال و همیشه خواب، واسمون قانون وضع می کنن . وقتی اینا رو می بینم احساس بی کفایتی می کنم که چطور به اینا رای دادیم