| کد خبر: 179224 |

◄ تشکیل کمیته مشترک فعالان حمل ونقل هوایی

تشکیل کمیته مشترک فعالان حمل ونقل هوایی موجب رشد این صنعت می‎شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام، گفت: با تشکیل یک کمیته مشترک میان شرکت فرودگاه‎ها، شرکت شهر فرودگاهی امام، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‎های هواپیمایی و فعالان بخش خصوصی اعم از دانشگاه‎ها و شرکت‎های دانش‎بنیان می‎توانیم با همدلی و همفکری به رشد و توسعه صنعت حمل‌ونقل هوایی کمک کنیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، علی رستمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته  گفت: شرایط امروز کشور به نحوی است که در تمام حوزه‎های آن نیازمند افزایش همدلی و هم‎افزایی هستیم. ما در سایه همدلی می‎توانیم انتقادات و پیشنهادات را بگوییم و بشنویم و کارهای بزرگی را در صنعت رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین بخش‎های در تیررس تحریم‎ها، صنعت هوایی است، گفت: همین همدلی و باهم بودن می‎تواند موجب هم‎افزایی شود و کاری کند که حتی بتوانیم به‌جاهایی برسیم که درگذشته، باوجود تلاش‎های فراوان به آن‌ها نرسیدیم؛ ازجمله آن‌کاره‌ای مشترکی است که می‎توانیم با شرکت‎های دانش‌بنیان به‌منظور تولید تجهیزاتی که امروز در داخل کشور تولید نمی‎شود، پیش‌بریم.

رستمی بابیان اینکه خیلی از ظرفیت‎ها در قوانین و مصوبات ما وجود دارد که می‎توان برای توسعه صنعت حمل‌ونقل هوایی به کار گرفت، افزود: ما باید با تشکیل کمیته مشترکی بین شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت شهر فرودگاهی امام، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‎های هواپیمایی و فعالان بخش خصوصی صنعت حمل‌ونقل هوایی اعم از دانشگاه‎ها و شرکت‎های دانش‌بنیان، با ایجاد همدلی و همفکری راهکارهای مناسبی را پیدا کنیم تا در شرایط پیش رو ضمن اینکه از کند شدن حرکت توسعه صنعت پیشگیری کنیم بلکه بر سرعت آن نیز بیفزاییم.

وی در مورد اولویت‎های شهر فرودگاهی امام، گفت: اولین اولویت ما تکمیل و بهره‎برداری از ترمینال سلام است و امیدواریم تا آخر امسال شاهد افتتاح این ترمینال باشیم ضمن اینکه در کنار آن چندین پروژه دیگر هم داریم که امکان دارد قبل از ترمینال سلام افتتاح شوند.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین سیاست‎های پیش روی‎مان توجه به استفاده از تولیدات داخلی است تا بتوانیم از وابستگی بکاهیم و در این زمینه به حمایت از شرکت‎های دانش‌بنیان خواهیم پرداخت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.