| کد خبر: 170698 |

◄ تدوین چشم‌انداز نظام جامع آموزشی ارتباطات و ناوبری هوایی

کارشناسان CNS از دوره‌های تخصصی آموزشی استقبال کردند.

تین نیوز

مسئول اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی از برنامه‌ریزی آموزشی بر مبنای چشم‌انداز نظام جامع آموزشی این اداره‌کل برای افزایش سطح علمی و بهره وری نیروی انسانی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علیرضا کوشکی بابیان اینکه ارزشمندترین سرمایه هر سازمان، نیروی‌انسانی متخصص و کارآمد است، گفت: اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی با توجه به ماموریت محوله خود که نصب و راه‌اندازی و تعمیر و نگهداری سیستم‌ها و تجهیزات هوانوردی به‌روز دنیا ست، با این‌که در لبه مبارزه با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بوده و هست در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اتکا به توان داخلی، با رویکرد افزایش سطح‌علمی و بالا بردن بهره‌وری نیروی‌انسانی برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان کارشناسان CNS را دنبال می‌کند.

مسئول اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی با اشاره به اینکه اداره آموزش و تحقیقات وظیفه خطیر به‌روزرسانی و ارتقای دانش و تخصص کارشناسان ارتباطات و ناوبری هوایی را برعهده دارد، توضیح داد: این اداره برنامه‌ریزی فنی آموزش‌های سال 1397 را با استفاده از تجربیات و بررسی نیازهای آموزشی انجام داده است. برنامه‌ریزی آموزشی بر مبنای چشم‌انداز نظام جامع آموزشی اداره‌کل باهدف افزایش سطح‌علمی و در نهایت بالا بردن بهره‌وری نیروی‌انسانی انجام‌شده که در نگهداری تخصصی عالمانه سیستم‌ها به عنوان عامل مهم در ارتقای امنیت پروازها موثر است.

وی در معرفی مهم‌ترین فعالیت‌ها و وظایف اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی عنوان کرد: تنوع فعالیت این اداره به شکلی است که به نیروی‌انسانی، تخصص و تمرکز خاصی نیاز دارد.

کوشکی توضیح داد: امسال 65 دوره تخصصی برای بیش از 650 نفر از کارکنان طراحی و از این تعداد 21 دوره در چهار ماه اول سال با موفقیت برگزارشده است. همچنین در راستای کاهش هزینه‌ها و استفاده از فناوری‌های نوین توانستیم دوره تخصصی + Network را به صورت مجازی برای 212 نفر از همکاران سراسر کشور برگزار کنیم.

وی بابیان اینکه 446 نفر در چهارماه اول امسال دوره‌های تخصصی برنامه‌ریزی‌شده را پشت سر گذاشته، گفت: حوزه فعالیت این اداره محدود به پرسنل اداره‌کل نیست بلکه سه دوره نیز برای کارکنان نهادهای امنیتی و انتظامی (سپاه و نیروی انتظامی) برگزار کرده‌ایم.

کوشکی از صدور 25 گواهینامه صلاحیت‌شغلی از سوی سازمان‌هواپیمایی‌کشوری برای کارکنان اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی در سال جاری خبر داد و افزود: بازنگری و اصلاح آئین‌نامه صلاحیت‌شغلی (CAD 4801) توسط کارگروه تخصصی نیز در سه‌ماهه اول امسال انجام‌شده است.

مسئول اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی با تاکید بر اینکه پرداختن به پژوهش و تحقیقات در ارتقا، پیشرفت و به‌روز نگه‌داشتن هر سازمان موثر است، گفت: این اداره با پیگیری و اعلام پروژه‌ها و تحقیقات موردنیاز اداره‌کل در سال 97 مسیر تحقیقات و نیازهای اداره‌کل را مشخص کرده و به بررسی پژوهش‌ها و تحقیقات همکاران از سراسر کشور و آماده‌سازی آن‌ها برای طرح در کمیته پژوهش و تحقیقات شرکت پرداخته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.