| کد خبر: 163499 |

◄ تاخیر در برخی پروازها به دلیل بازرسی‌های «ایمنی» است

برخی از مسافران اعلام کرده‌اند بازرسی بازرسان سازمان هواپیمایی در زمان پرواز باعث شده است که برخی از پروازها با تأخیر مواجه شود.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص ایجاد برخی از تأخیرها در هنگام شروع پرواز به دلیل بازرسی این سازمان عنوان کرد: با وجود اینکه این موارد بسیار به ندرت اتفاق می‌افتد اما با توجه به در اولویت بودن موضوع ایمنی برای سازمان هواپیمایی کشوری و صنعت حمل‌ونقل هوایی، به همین جهت تأخیر در این موارد توجیه‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سازمان هواپیمایی کشور روز گذشته (4 فروردین‌ماه) اعلام کرد از تاریخ 96/12/27 تا 97/1/3 بازرسان استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به انجام 72مورد بازرسی از هواپیماهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در چهار فرودگاه پرتردد؛ اقدام کردند، در همین راستا برخی از مسافران اعلام کرده‌اند بازرسی این سازمان در زمان پرواز باعث شده است که برخی از پروازها با تأخیر مواجه شود.

رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز در توضیح این موضوع عنوان کرد: مواردی که بازرسی‌ها در حین پرواز انجام بگیرد بسیار نادر است.

وی افزود: با وجود اینکه این موارد بسیار کم اتفاق می‌افتد اما با توجه به این‌که ایمنی برای سازمان هواپیمایی کشوری و صنعت حمل‌ونقل هوایی در اولویت است به همین جهت تأخیر در این موارد توجیه‌پذیر خواهد بود.

جعفرزاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که آیا بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در بازرسی‌ها به موردی برخورده‌اند که هواپیما امکان پرواز نداشته باشد و هواپیمای دیگری جایگزین آن شود؟ توضیح داد: تاکنون موردی به این شکل نبوده اما اشکالاتی بوده که رفع شده است.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.