| کد خبر: 239039 |

◄ بارندگی ۲۰۰ میلیارد به راه‌های شمال سیستان و بلوچستان خسارت زد

بارندگی‌های شدید چند روز اخیر ۲۰۰میلیارد ریال به راه‌های ارتباطی زیر پوشش این اداره‌کل در شمال استان خسارت وارد کرده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید چند روز اخیر ۲۰۰میلیارد ریال به راه‌های ارتباطی زیر پوشش این اداره‌کل در شمال استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: بیشترین خسارت وارده این مدت به محورهای مواصلاتی نهبندان - سفیدآبه و میل نادر - سفید آبه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: همزمان با هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی در سیستان و بلوچستان ۳۰ تیم ثابت و سیار راهداری این اداره کل با بکارگیری ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تعداد ۳۳۵ راهدار به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امدادرسانی در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر و به ارائه خدمت پرداختند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تمامی راه‌های شمال استان به جز محور میل نادر به سفید آبه باز و تردد در آنها امکانپذیر است، گفت: امیدواریم با توجه به تدابیر اتخاذشده برای زمستان امسال، شاهد هیچ مشکلی در تردد در محورهای استان نباشیم.

وی تصریح کرد: آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های سیستان و بلوچستان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دست یابند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.