| کد خبر: 232093 |

ثبت افزون بر ۵ میلیون تردد در محورهای سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت افزون بر پنج میلیون و ۶۰ هزار تردد در ۲ ماهه امسال در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل در شمال استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت افزون بر پنج میلیون و ۶۰ هزار تردد در ۲ ماهه امسال در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل در شمال استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت: بر اساس آمار دریافتی از ۳۸ دستگاه تردد شمارآنلاین نصب شده در محورهای مواصلاتی استان ترددهای ثبت شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۴  درصدی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: همچنین پر ترددترین محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان در ۲ ماهه امسال به ترتیب با ۲۹۴ هزار و ۱۴۹ تردد به محور خاش- زاهدان و ۲۸۲ هزار و ۴۲۲ تردد محور زابل- هیرمند اختصاص دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت بکارگیری سامانه های نوین درکاهش تصادفات رانندگی گفت: به منظور افزایش خدمات رسانی به کاربران جاده ای و بهره وری و کارآیی فعالیت های اداره مدیریت راه های این اداره کل، توسعه سامانه های حمل و نقل هوشمند به ویژه سامانه های ثبت تخلفات تردد و دوربین های نظارت تصویری جاده ای مورد توجه ویژه قرار داده است.

کرد افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده علاوه بر ۱۲ سامانه نصب شده ثبت تخلفات عبور و مرور، ۱۰ سامانه دیگر نیز تا پایان سال جاری در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان نصب خواهد شد تا به پیشگیری از تخلفات و کاهش سوانح رانندگی استان کمک نماید.

وی با تاکید بر پرهیز سفر به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا تصریح کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان برای اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و ثبت  و رسیدگی به شکایات  مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.