| کد خبر: 236213 |

◄ ۸۱ درصد راه‌های روستایی کشور آسفالت شده است

میانگین ضریب برخورداری کشور از راه‌های روستایی آسفالته حدود ۸۱ درصد است.

تین نیوز

معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای جاده‌ای با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۲۶۲ روستای البرز، ۲۴۱ روستا آسفالت شده است، افزود:  ۲۱ روستای این استان با ۱۰۳ کیلومتر راه، هنوز آسفالت نشده‌اند که ۵۵ کیلومتر آن مربوط به شهرستان طالقان می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، خداداد مقبلی روز سه شنبه ۲۷ مهرماه در حاشیه سفر یک روزه به البرز و بازدید از پروژه‌های در دست اقدام راه‌های روستایی استان اظهار کرد: میانگین ضریب برخورداری کشور از راه‌های روستایی آسفالته حدود ۸۱ درصد است.

وی با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی البرز گفت: میانگین ضریب برخورداری استان البرز از راه‌های روستایی ۹۲ درصد است که خوشبختانه این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

بیشتر بخوانید:

۷۶۰۰ روستا بدون آسفالت/ کمبود قیر گره اصلی

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر طالقان کمترین ضریب برخورداری از راه‌های روستایی آسفالته را در بین شهرستان‌های استان دارد که باز هم در مقایسه با میانگین کشوری در جایگاه بهتری قرار دارد.

مقبلی با تاکید بر اینکه برای ساخت راه‌های روستایی طالقان نیاز است تا مسئولان استانی برای توزیع اعتبارات، این شهرستان را در اولویت قرار دهند، گفت: اگر این مهم تحقق یابد به زودی همه روستاهای این شهرستان نیز از نعمت راه آسفالته برخوردار خواهند شد.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۲۶۲ روستای البرز، ۲۴۱ روستا آسفالت شده است، افزود:  ۲۱ روستای این استان با ۱۰۳ کیلومتر راه، هنوز آسفالت نشده‌اند که ۵۵ کیلومتر آن مربوط به شهرستان طالقان می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.