| کد خبر: 226522 |

هماهنگی وزارت راه با وزارت دفاع برای خانه دار شدن راننده‌های کمکی

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هماهنگ کرده ایم تا برای رانندگان دهک های پایین خصوصا رانندگانی که کمکی هستند و مالک وسیله نقلیه نیستند، یارانه مسکن دهک های پایین تعلق یابد تا رانندگان کم بضاعت هم خانه دار شوند.

تین نیوز

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هماهنگ کرده ایم تا برای رانندگان دهک های پایین خصوصا رانندگانی که کمکی هستند و مالک وسیله نقلیه نیستند، یارانه مسکن دهک های پایین تعلق یابد تا رانندگان کم بضاعت هم خانه دار شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، داریوش امانی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه تامین مسکن رانندگان برون شهری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امضای این تفاهم نامه یکی از آرزوهای رانندگان برون شهری بود که بالاخره به مرحله اجرایی رسید.

وی ادامه داد: شناسایی رانندگان مشمول این طرح، پیش از این انجام شده بود و به دلیل آنکه سازمان راهداری کارت هوشمند برای راننده ها صادر کرده بود پیش از این، از وضعیت رانندگان در این بخش مطلع بود.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: براساس پایش های ملی صورت گرفته از بین ۶۳۸ هزار راننده برون شهری بار، مسافر و ترانزیت و براساس شرایط مندرج در طرح اقدام ملی مسکن، تعداد ۲۲۶ هزار راننده واجد شرایط شناخته شدند.

امانی اضافه کرد: در فاز اول تفاهم نامه ساخت ۵ هزار واحد مسکونی با شرکت عمران شهرهای جدید قطعی شده و از یک ماه آینده در چند استان اجرای آن آغاز می شود.

وی ادامه داد: رانندگان مشمول این طرح می توانند به تشکل های استانی مراجعه کنند، فهرست متقاضیان را تشکل ها به سازمان راهداری ارائه می دهد و ما بعد از پایش اولیه، فهرست مشمولان را به معاونت مسکن ارائه می کنیم.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: قرار است تأمین مسکن رانندگان دارای کارت هوشمند که حدود ۲۲۶ هزار نفر و فاقد مسکن هستند در سه سال، انجام شود.

امانی اضافه کرد: البته تعدادی زیادی از این راننده ها در شهرهای کوچک هستند که به آنها زمین می دهیم.

وی تصریح کرد: به راننده های فاقد مسکن که در شهرهای بزرگ ساکن هستند در قالب پروژه های مشارکتی، ساخت وساز مسکن انجام می شود.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: همچنین با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هماهنگ کرده ایم تا برای رانندگان دهک های پایین خصوصا رانندگانی که کمکی هستند و مالک وسیله نقلیه نیستند، یارانه مسکن دهک های پایین به این رانندگان تعلق یابد تا رانندگان کم بضاعت هم خانه دار شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    چراخبرنگاران از آقای امانی درمورد سنوات سالهای 72تا80راننده گان وسختی کار پرسش نمی کنند چه کارانجام داده است