| کد خبر: 196896 |

۳۸ پروژه راه روستایی در استان اردبیل در دست اجرا است

۳۸ پروژه راه روستایی در این استان در دست اجراست که با بهره‌برداری از آنها وضعیت راه‌های روستایی بهبود می‌یابد.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۳۸ پروژه راه روستایی در این استان در دست اجراست که با بهره‌برداری از آنها وضعیت راه‌های روستایی بهبود می‌یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی یوسف‌ زاده افزود: طول این پروژه‌ها ۱۴۸ کیلومتر است و در اجرای آنها  تاکنون ۴۳ پل احداث و ۱۴ کیلومتر نیز آسفالت شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون آسفالت  ۱۴۹ کیلومتر از راه‌های روستاهای بیش از ۵۰ خانوار  استان باقی مانده و انتظار می‌رود اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ماموریت جدید خود بتواند این راه‌ها را نیز آسفالت کند.

وی گفت: بر اساس ابلاغ جدید، وظیفه احداث و توسعه راه‌های روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده اما با توجه به اینکه پیمانکاران این ۳۸ پروژه با اداره کل راه و شهرسازی قرارداد دارند، این پروژه‌ها باید توسط  اداره کل راه و شهرسازی به اتمام برسد.

وی افزود: در مشگین‌شهر، نیر، نمین، سرعین راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار آسفالت شده‌ و در اردبیل، خلخال و گرمی این وضعیت تا ۹۲ درصد ادامه دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: این اداره کل به توسعه راه‌ها و همچنین احداث بزرگراه‌ها نگاه ویژه‌ای داشته و در دو سال اخیر نیز اعتبارات خوبی از محل منابع ملی و استانی به احداث بزرگراه‌ها و همچنین توسعه راه‌های اصلی اختصاص یافته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.